شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالیست

قتل فوتبالیست ۱۵ ساله با قمه

قتل فوتبالیست ۱۵ ساله با قمه

یک اتفاق تلخ باعث مرگ عجیب فوتبالیست جوان اسپانیایی شد.

به گزارش مشرق، یک شب تلخ در مادرید. شب خونین در شهر مادرید که در آن دو جوان ۱۵ و ۲۵ ساله کشته شدند و ۳ نفر دیگر در وضعیت وخیم راهی بیمارستان شدند. طبق تایید پلیس یکی از قربانیان این حادثه یک فوتبالثیست ۱۵ ساله به نام جیمی گررو مسوسی بوده، کسی که در میان درگیری دو گروه خلافکار گیر افتاد و با ضربات قمه جان خود را از دست داد.

طبق گفته مقامات پلیس، گررو همراه با گروهی از دوستان خود بیرون رفته بود که ناگهان مواجه شدند با هشت مرد جوان که از یک گروه خلافکار لاتین بودند. تحقیقات پلیس نشان می دهد که فوتبالیست جوان هیچ نقش مستقیمی در درگیری ایجاد شده نداشته اما اوضاع به گونه ای شد که او نتوانست از محل درگیری خلاص شود چون توسط چندین نفر از خلافکاران محاصره شده بود و در نهایت نیز با ضربه چاقوی یکی از آنها جان خود را از دست داد.

پلیس از دوربین یک کلاب که در نزدیکی محل درگیری قرار دارد استفاده کرد تا جزئیات قتل این فوتبالیست جوان را ببیند. در این  تصاویر جیمی همراه با یکی از دوستان دیگر ش در حال قدم زدن است که ناگهان مورد هجوم یک پسر جوان و بعد از آن چندین پسر جوان دیگر قرار می گیرند.

آنچه رسانه های اسپانیایی نوشته اند حاکی از آن است که قاتل از یک قمه بزرگ برای ضربه زدن به جیمی استفاده کرده است. کمک های پزشکی افراد حاضر در محل و اعزام تیم پزشکی و حتی استفاده از دستگاه شوک الکتریکی برای احیای جان این پسر ۱۵ ساله کافی نبود و او از دنیا رفت.

قتل فوتبالیست ۱۵ ساله با قمه

پلیس مادرید از وقوع چندین درگیری دیگر در روز و شب شنبه از افراد جوان و نوجوان که اکثرا از قمه استفاده می کردند خبر داد.

جیمی عضو باشگاه دپورتیوو موستولس در دسته دوم اسپانیا بود. او در پست دفاع چپ بازی می‌کرد و تمام هم‌تیمی ها و مدیران باشگاه تاکید کردند که او همیشه فرد آرامی بوده و هیچ وقت دنبال دعوا و درگیری نبوده است. پلیس نیز تاکید کرد که جیمی در درگیری دو گروه خلافکار گرفتار شد و ضربه خورد. در واقع قاتل و مقتول شناختی از یکدیگر نداشتند و جیمی بدون اینکه کار نادرستی انجام داده باشد قربانی شد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی