شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم فوتبال#کادر فنی

جام تقدیم به مردم خوزستان؛

اظهار نظر فولادی‌های قهرمانی/ دلیل نرفتن هاشمی‌نسب سمت نیمکت سرخ

اظهار نظر فولادی‌های قهرمانی/ دلیل نرفتن هاشمی‌نسب سمت نیمکت سرخ

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال فولاد قهرمانی در سوپر جام ایران را به مردم خوزستان تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوپرجام فوتبال ایران امروز دوشنبه بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر) و فولاد خوزستان (قهرمان جام حذفی) برگزار شد و در نهایت تیم فولاد با نتیجه یک بر صفر ‏‬به پیروزی رسید.

حسین کعبی مربی تیم فوتبال فولاد در این مورد گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و زحمتش را کشید. اما ما برای این بازی زحمت زیادی کشیدیم و خوشحالم که توانستیم این جام را برای مردم خوزستان کسب کنیم چرا که حق شان بود.

محمدرضا خلعتبری نیز در مورد این بازی و حضورش در فولاد گفت: برابر پرسپولیس کار سختی داشتیم و در روزی که بازی سختی پیش رو داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم. من نه با سپاهان مشکل داشتم و نه با نویدکیا. خوشحالم که فولاد را انتخاب کردم. در فوتبال حرفه ای این جابجایی ها طبیعی است.

احسان محمدیان دروازه بان تیم فوتبال نیز گفت: خوشحالم که توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم. دو هفته سخت را داشتیم. من هم هر کاری که از دستم بربیاید برای موفقیت تیم انجام می دهم. شهاب گردان دوست و رفیق من است و قطعا رقابت خوبی با هم خواهیم داشت و از تجربیات ایشان استفاده خواهم کرد.

مهدی هاشمی نسب نیز در این مورد گفت: تک بازیها انگیزه بازیکنان را بالا می برد. به همین خاطر فقط به برد فکر می کردیم. شرایط مان در جدول خیلی خوب نبود به همین خاطر خواستیم این جام را بگیریم و به مردم خوزستان تقدیم کنیم. من مشکلات خانوادگی داشتم و پدر و مادرم بیمار بودند و خدا را شکر بهتر شدند و من به فولاد اضافه شدم.

وی در مورد این که سمت نیمکت پرسپولیس نرفت گفت: این مواقع فقط سرمربی به سمت نیمکت تیم حریف می شود اما در اینجا تعداد نفرات زیادی می روند. ضمن این که این کار دلی است و برخی اوقات دل آدم راضی به رفتن نیست. دلم با رفتن سمت نیمکت پرسپولیس نبود.

محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال فولاد هم در این مورد گفت: بازی سخت و دشواری بود. مقابل پرسپولیس در سالهای اخیر همیشه خوب بودیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. این تک بازی حساسیت داشت و خدا را شکر می کنم که بازی را بردیم. فوتبال درگیری دارد و این بازی هم درگیری های خاص خودش را داشت که طبیعی هم هست.