به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، صولت مرتضوی روز دوشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در دیدار فرزندان شهدای شاغل در نهاد با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر افزود: امام راحل با باور به خدا و اعتقاد به حضور و قدرت مردم و اعتماد به نفس سیطره بیگانگان و استکبار را در هم شکست و شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

مرتضوی مطالبه شهدا را عبادت خدا و نفی سلطه پذیری دانست و تاکید کرد: شهدا با معرفت نفس و در دانشگاه امت، صاحب مکتب شدند و مکتب جهاد و شهادت را پیش روی ملت ها قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: بی‌تردید اگر ایثار و رشادت شهدا و جانبازان عالیقدر نبود امروز اثری از ایران اسلامی، ‌عدالت خواهی و اسلام ناب در جهان وجود نداشت خون شهیدان برکات معنوی و مادی فراوانی برای نظام داشت و همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: خدمت به خانواده و فرزندان شهیدان گرانقدر صرفا یک تکلیف اداری نیست بلکه التزام عملی و اعتقاد قلبی است و جمهوری اسلامی باید بستر و فرصت مناسبی برای ارتقاء فرزندان شهدا فراهم سازد تا همگان بدانند که پیشکسوتان جهاد و شهادت همواره مورد تکریم هستند.

مرتضوی اظهار داشت: مشعل فروزانی که امام راحل برافروختند و آرمان‌های والایی که شهدا برای آن جانفشانی کردند، چراغ هدایت و راهنمایی است تاراه را گم نکنیم.

انتهای پیام/