شهر خبر

حاشیه دیدار سوپرجام| خلعتبری و بازیکن سابق استقلال به سمت پرسپولیسی‌ها رفتند، هاشمی‌نسب نرفت/ رونمایی از جام قهرمانی + عکس

حاشیه دیدار سوپرجام| خلعتبری و بازیکن سابق استقلال به سمت پرسپولیسی‌ها رفتند، هاشمی‌نسب نرفت/ رونمایی از جام قهرمانی + عکس

پیش از آغاز دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران از جام قهرمانی این رقابت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم پرسپولیس در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی به مصاف فولاد خوزستان رفته است. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* دو تیم در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی در زمین حاضر شدند که در این هنگام محمدرضا خلعتبری به سمت تعدادی از اعضای کادر فنی پرسپولیس و رضا اسدی رفت و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* آرش رضاوند بازیکن نیم‌فصل نخست استقلال که به تازگی به فولاد پیوسته است،‌ در زمان گرم کردن تیمش به سمت سیدجلال حسینی رفت و خوش‌وبش گرمی با این بازیکن داشت.

* رضا درویش و حمیدرضا گرشاسبی در جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه هستند.

* وحید امیری بازیکن پرسپولیس در هنگام گرم کردن تیمش کمی زودتر از سایر بازیکنان به همراه پزشک سرخپوشان راهی رختکن شد، اما دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست.

* حدود 15 دقیقه پیش از شروع مسابقه از جام قهرمانی سوپرجام رونمایی شد.

* طبق توافق انجام شده در جلسه هماهنگی، 20 هوادار از هر تیم اجازه حضور در ورزشگاه را دارند.

* آیاندا پاتوسی هافبک تیم فولاد در این بازی در لیست 20 نفره تیم فولاد حضور ندارد. با این وجود این بازیکن همراه تیمش در ورزشگاه حضور دارد. دلیل غیبت او از سوی باشگاه فولاد موارد فنی عنوان شده است.

* در مراسم ابتدایی بازی سیدجلال حسینی، حامد لک، رضا اسدی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس به سمت نیمکت فولاد و جواد نکونام رفتند و با این مربی خوش‌و‌بش کردند.

* در سوی مقابل نیز نکونام و اعضای کادر فنی فولاد به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند. نکته جالب در این ماجرا این بود که مهدی هاشمی‌نسب به همراه کادر فولاد به سمت نیمکت پرسپولیسی‌ها نرفت.

* وحید امیری که در زمان گرم کردن کمی زودتر از سایر بازیکنان به همراه پزشک پرسپولیس به رختکن رفته بود، بدون مشکل در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان آمد.

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ,

تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ,

 

انتهای پیام/