شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام حذفی#مجیدی#تیم ملی#پیکان

از حق بازیکنان دفاع کردم؛

عقب‌نشینی مجیدی مقابل سرمربی تیم ملی/ اعتراف می‌کنم که تند رفتم!

عقب‌نشینی مجیدی مقابل سرمربی تیم ملی/ اعتراف می‌کنم که تند رفتم!

سرمربی آبی پوشان پس از عذرخواهی تلویحی از سرمربی تیم ملی گفت: در جام حذفی مقابل پیکان مجالی برای اشتباه نداریم و باید با همه توان بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: قبل از هر چیز در خصوص کنفرانس قبلی‌ام و محبت‌هایی که در خصوص سرمربی محترم تیم ملی داشتم توضیحاتی دهم. اعتراف می‌کنم و می‌پذیرم که قدری تند صحبت کردم.

وی ادامه داد: من سرمربی تیم هستم و باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنم بعد از پیروزی در رختکن مزید بر علت شد و از سرمربی تیم ملی انتظار دارم ناراحتی مرا جور دیگری فرض کنند. در عالم مربیگری حرفه‌ای خیلی خوب می‌دانم که نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد.

مجیدی ادامه داد: ایشان سرمربی تیم ملی هستند و می‌توانند چیدمان تیمش را هر طوری که دوست دارند بگذارند. فقط یک تقاضا دارم از ایشان و آن این است که باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر نزد ایشان شان بالاتری داشته باشد. من در دو سه مقطع هم در گذشته حمایت خودم را از ایشان اعلام کرده بودم و نشان دادم رابطه دوستانه‌ای با ایشان دارم. اما زمانی که نیاز به اتحاد حداکثری داریم، رفتار متقابلی می‌خواهم از سرمربی تیم ملی.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال صدر جدول است و از ایشان تقاضا دارم نظر ایشان درباره استقلال شان بالاتری باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم می‌شود و مردمی که از موفقیت مردم خوشحال می‌شوند و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی ندارد جز پرچم ایران.

وی در خصوص بازی مقابل پیکان بیان داشت: تیم پیکان در نیم فصل اول بازی‌های خوبی انجام داده است. این جام حذفی است و ما فرصتی برای اشتباه نداریم. باید کاملاً باهوش باشیم، بازی سختی در پیش داریم و از بازیکنانم ممنونم که با توجه به وضعیت بدنی که داشتند با سه چهار جلسه تمرین تمام تلاششان را در بازی قبلی انجام دادند و امیدوارم این اتفاق در این بازی هم تکرار شود. اما به طور کلی بازی دشواری در پیش داریم.

مجیدی در خصوص بازیکن ازبکستانی مد نظرش توضیح داد: ابتدا یک هافبک برزیلی مد نظر بود و باشگاه هم تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را جذب کند، اما بعد از جلساتی که برگزار شد موفق به انجام این کار نشدیم. من بازیکن دیگری را به باشگاه معرفی کردم و انشاءالله که این بازیکن ازبک را هم از قبل می‌شناختم و زمانی که در تیم ملی امید بودم و با ازبک‌ها هم‌گروه شدیم، بازی‌های این تیم را آنالیز می‌کردیم. او بازیکن بسیار خوبی است و فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.

وی در خصوص احتمال بازی کردن حردانی مقابل پیکان گفت: باشگاه به من گفته که او فردا می‌تواند بازی کند.

سرمربی آبی پوشان در خصوص رفت و آمدهای نیم فصل تیمش تصریح کرد: در کنفرانس قبل هم گفتم که آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود و ایشان یک ماه بود که با ما صحبت می‌کرد و می‌خواست به خاطر مسائل روحی روانی و نه مسائل داخل تیم، جدا شود. دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. او جزو برنامه‌های خروجی ما نبود. با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم، بازیکن جذب کردیم.

مجیدی در خصوص حضور جانواریو در تهران خاطرنشان ساخت: خیلی خوشحالم که آقای جانواریو را قرار است ببینم و قرار است به تمرین ما بیاید. از دوستان قدیمی من است و از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده است. درباره آقای برهانی هم باید بگویم که ایشان در عرصه مربیگری و تیم امید بسیار خوب بوده‌اند و امیدوارم پر پست جدیدشان هم موفق باشند.