به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری برنا، یوسف پیرزاده تاجر ایرانی که سال 84 به اتهام خرید جاسوسی و خرید تجهیزات نظامی برای ایران در آلمان بازداشت شده بود، در صفحه اینستاگرامش نوشت که در خصوص این پرونده، با معاون دادستان کل کشور دیدار کرده است.

وی در این باره نوشت: "پس از مدت‌ها با چهره‌ای مردمی و ملی در قوه قضاییه ملاقات داشتم؛ دکتر عمرانی معاون دادستان کل کشور. آنچه در این سال‌ها بر من گذشت را برای ایشان شرح دادم؛ از ظلمی که در آلمان بر من رفت تا غربت در ایران و بی‌مهری مسئولان! ایشان که بوی مهر از منش و گفتارش بلند بود، وعده داد که با تمام توان، در راستای تظلم‌خواهی و دلجویی و احقاق حقوقم، من را یاری خواهد کرد."

قول معاون دادستان کل کشور برای احقاق حقوق «یوسف پیرزاده»

به گزارش برنا، یوسف پیرزاده تاجر ایرانی سال 84 به اتهام خرید جاسوسی و خرید تجهیزات نظامی برای ایران توسط دولت آلمان بازداشت شد و 18 ماه در زندان‌های این کشور زندانی بود و در نهایت تبرئه شد و به کشور بازگشت. 

وی چندی پیش در گفت‌وگوی تصویری با خبرگزاری برنا گفت که در تمام مراحل دادگاه در آلمان، تمام هزینه‌ها را شخصاً پرداخت کرده و وقتی به ایران بازگشته، با ویرانه‌ای در زندگی مواجه و متحمل خسارات غیرقابل جبران و میلیون‌ها دلار هزینه شده بود.

پیرزاده با اشاره به گفت‌وگوهای خود با برخی مسئولان کشور ازجمله متکی، صالحی، ظریف و لاریجانی پس از بازگشت به ایران یادآور شد: با همه نامه‌نگاری کردیم، ولی هیچ کس کمکی به من نکرد و دیناری به من کمک مالی نشد و خساراتی که به من وارد شده بود، جبران نشد! تنها چیزی که همه مسئولان به من می‌گویند، این است؛ متأسفیم!

انتهای پیام/