شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

در گفتگو با مهر عنوان شد

پرسپولیس در سوپر جام هوشمندانه بازی کند/ فولاد سخت خم می‌شود

پرسپولیس در سوپر جام هوشمندانه بازی کند/ فولاد سخت خم می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد با مربیگری جواد نکونام سخت تر خم می‌شود و پرسپولیس باید باهوش بازی کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار پرسپولیس و فولاد در سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور گفت: هر دو تیم شرایط ویژه خود را دارند. تعطیلات میان فصل باعث تا هر دو تیم استراحت کرده و خود را آماده یک بازی مهم کنند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای این تیم که با استعفای یحیی گل محمدی و بازگشت او پس از چند روز غیبت همراه بود افزود: اتفاقات خوبی برای پرسپولیس نیفتاد. اینکه تیمی با سال‌های ارزش و اعتبار همچنان با مشکلات ابتدایی برای تأمین منابع مالی و تمرین کردن روبروست نشان از ضعف مدیریت‌های کلان در ورزش و فوتبال دارد. از سوی دیگر داخل تیم نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده که آقای گل محمدی که معمولا صبور است تصمیم به استعفا گرفت اما خوشحالم که حالا او برگشته است کار را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین‌ها هستند اما بعضی از آنها باید دیگر خود را اثبات کنند وگرنه وقتی برای ماندن آنها در پرسپولیس نماینده است.

پرسپولیس در سوپر جام هوشمندانه بازی کند/ فولاد سخت خم می‌شود

ابراهیمی درباره عملکرد جواد نکونام در فولاد خوزستان نیز یادآور شد: او مربی آینده داری است. نتایج خوبی گرفته که حالا تیمش به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته در سوپر جام هم بازی می‌کند. آنها فولادی شده‌اند که به سختی خم می‌شوند. بازی منطقی انجام می‌دهند و از کوچک‌ترین ضعف‌های حریف نهایت استفاده را می‌برند. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس جام می‌خواهد باید هوشمندانه بازی کند و فرصتی برای اشتباه ندارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره صعود تیم ملی ایران به جا جهانی قطر نیز در پایان خاطرنشان کرد: صعود زودهنگام جای تبریک به تمام اعضای تیم ملی ایران دارد اما نباید خودمان را با همین اتفاق مشغول کنیم. نیازمند برنامه ریزی دقیق هستیم تا بتوانیم بهترین استفاده را از فرصت باقیمانده داشته باشیم.