شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

آنچلوتی: رئال مادرید در اوج نیست اما پیروزی حق ما بود

آنچلوتی: رئال مادرید در اوج نیست اما پیروزی حق ما بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی تیمش مقابل گرانادا اعتراف کرد که تیمش وضعیت ایده‌الی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از برد یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر گرانادا که به لطف گل مارکو آسنسیو در اواسط نیمه دوم رقم خورد، گفت: واکنش؟ (به باخت‌ و حذف از جام حذفی به دست اتلتیک بیلبائو) بله، این یک واکنش خوب به آن بازی بود. هدف ما بردن مسابقه بود و در نیمه دوم هم عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و حق‌مان بود که بازی را ببریم. قبول دارم که رئال مادرید الان در اوج نیست اما من از تمام اعضای تیم انتظار چنین واکنشی را داشتم و آنها هم به خوبی واکنش نشان دادند و سه امتیاز را گرفتند. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. در نیمه اول یکدست بازی نمی‌کردیم و برای پس گرفتن توپ از حریف مشکل داشتیم که در نیمه دوم بهتر شد.

آنچلوتی درباره گل آسنسیو هم گفت: او در این مدت اخیر خوب کار کرده و گل‌های زیادی زده است. مارکو بازیکنی بااستعداد و باکیفیت است. درست است که تیم ما غایبانی دارد اما سایرین کارشان را خوب انجام دادند، همین‌طور آنهایی که تعویضی به میدان رفتند. ادن ازار و یوویچ هم آماده بودند که بیایند و بحنگند تا تیم پیروز شود. یوویچ اما به تازگی از بند کرونا رها شده است و همین موضوع سبب شد که کمی از نظر جسمی افت کند. الان اما وضعیتش بهتر است. او در غیاب کریم بنزما برای ما بازیکن مهمی نیست. امشب هم به او میدان ندادم چون هنوز صد درصد آماده نیست.

کارلتو درباره افزایش حاشیه امنیت رئال مادرید در صدر جدول به 6 امتیاز هم اظهار داشت: اینکه حالا یک هفته فرصت داریم استراحت کنیم اتفاق خوبی است چون بهتر می‌توانیم برای بازی‌های بعدی آماده شویم. بازی بعدی‌مان برابر ویارئال است که این روزها خوب بازی می‌کند. به همین دلیل فکر می‌کنم که این یک هفته استراحت درست به موقع فرا رسید به خصوص که به خاطر برنامه بازی‌های قبلی‌مان وضعیت جسمانی خوبی نداریم.

انتهای پیام/