شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#مجیدی#فرهاد مجیدی

عشق خانم بازیگر به فرهاد مجیدی /موهایم را کوتاه می کردم و به ورزشگاه می رفتم

کدخبر: 474572
«بیرو» تنها فیلمی نیست که سوژه ای فوتبالی دارد و در یکی از فیلم‌های پرمخاطب و موفق این دوره از جشنواره فیلم فجر نیز رگه‌هایی از فوتبال مشاهده می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی، در یکی از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بازیگر زن می‌گوید به عشق فرهاد مجیدی موهایش را کوتاه کرده و به ورزشگاه رفته است.

این روزها تب جشنواره فیلم فجر داغ است و فوتبالی‌ها فیلم سینمایی «بیرو» که گوشه‌هایی از داستان زندگی علیرضا بیرانوند هست را پیگیری می‌کنند. شنبه شب هم تعدادی از فوتبالیست‌ها در کنار علیرضا بیرانوند به تماشای این فیلم نشستند با این حال «بیرو» تنها فیلمی نیست که سوژه ای فوتبالی دارد و در یکی از فیلم‌های پرمخاطب و موفق این دوره از جشنواره فیلم فجر نیز رگه‌هایی از فوتبال مشاهده می‌شود.

از فیلم ملاقات خصوصی حرف می‌زنیم که این روزها با اقبال ویژه ای نیز در جشنواره فیلم فجر روبرو شده است. در فیلم ملاقات خصوصی ساخته امید شمس که تا شنبه شب یکی از فیلم‌های صدرنشین جدول آرای مردمی‌جشنواره است، بازیگر نقش اول زن می‌گوید در نوجوانی عاشق فرهاد مجیدی بوده و برای آنکه مجیدی را از نزدیک ببیند، موهایش را پسرانه کوتاه می‌کرد و همیشه به ورزشگاه می‌رفت!

کوتاه کردن موی خانم بازیگر به عشق فرهاد مجیدی

پریناز ایزدیار نقش این شخصیت را بازی می‌کند و بازیگر مقابلش هم هوتن شکیبا است. فیلمنامه ملاقات خصوصی را امید شمس با همکاری علی سرآهنگ و بهمن ارک نوشته و پریناز ایزدیار نقش زنی را بازی می‌کند که از فرط عشق به فرهاد مجیدی، در نوجوانی موهای خود را پسرانه کوتاه می‌کرد و به ورزشگاه می‌رفت.

هوتن شکیبا که در فیلم نقش همسر او را ایفا می‌کند، تصور می‌کرد همسرش به عشق فوتبال با تیپ پسرانه به ورزشگاه می‌رفت اما پریناز ایزدیار در روند فیلم اعتراف می‌کند از عشق به فرهاد مجیدی، لباس پسرانه می‌پوشید و راهی ورزشگاه می‌شد.