شهر خبر

داستان کیک تولد جالب کریستیانو رونالدو/ جورجینا این کیک را درست کرد؟

داستان کیک تولد جالب کریستیانو رونالدو/ جورجینا این کیک را درست کرد؟

خبر ورزشی نوشت: کریستیانو رونالدو تولد ۳۷ سالگی‌اش را با کیک بزرگ CR7 از طرف نامزدش جورجینا رودریگس، جشن گرفت و مشکلات منچستریونایتد را فراموش کرد.

کریستیانو رونالدو با یک کیک فوق‌العاده بزرگ و جذابش از ناکامی در زدن پنالتی و حذف منچستریونایتد در جام حذفی عبور کرد.

اسطوره پرتغالی همچنان موفق شد تا در جشن تولد ۳۷ سالگی‌اش در روز شنبه پنجم فوریه لبخند هم بزند؛ درست یک روز بعد از اینکه میدلزبورو باعث حذف شیاطین سرخ شد. در دیدار مقابل میدلزبورو، منچستریونایتد پس از تساوی ۱-۱، با شکست ۸-۷ در ضربات‌پنالتی از دور رقابت‌های جام‌حذفی کنار رفت.
 با وجود این ناامیدی، این فوق ستاره همچنان توانست لبخند بزند و با نامزدش جورجینا رودریگس در کنار کیک بزرگش عکس بگیرد. جورجینا با محبت یک دستش را دور رونالدو حلقه کرد و دست دیگرش را روی شانه اسطوره گذاشت و با لبخندی دندان‌های مرواریدی خود را به دوربین نشان داد.

این زوج در مقابل کیک بزرگ CR7 نشستند و رونالدو عکس این لحظه را به همراه پیغامی طولانی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. او نوشت: «زندگی مانند ترن هوایی است. سخت کوشی، سرعت بالا، اهداف فوری، انتظارات سخت... اما در نهایت همه‌چیز به خانواده، عشق، صداقت، دوستی، و ارزش‌هایی که همه این‌ها را معنی‌دار می‌کنند برمی‌گردد. از همه پیام‌ها متشکرم. ۳۷ و همچنان ادامه دارد!»

داستان کیک تولد جالب کریستیانو رونالدو/ جورجینا این کیک را درست کرد؟

جورجینا اوایل همین هفته فاش کرده بود که از آشپزی کردن متنفر است اما برخلاف دیگر زنان مشهور، عاشق غذا خوردن است. جورجینا در حال خواندن کارت تاروت با طرفدارانش در اینستاگرام بود که از او پرسیدند آیا آشپزی کردن را دوست دارد یا نه؟ او هم پاسخ داد: «کم و بیش». اما بلافاصله اضافه کرد: «در واقع نه، اما غذا خوردن را دوست دارم.»

از او در مورد غذای مورد علاقه‌اش پرسیدند و پاسخ داد: «سخت است که فقط یک غذا را نام ببرم. من عاشق پائِیا، املت اسپانیایی، کروکت، سوسیس، کوفته قلقلی، خوراک لوبیا، سوسیس چوریتسو هستم. یادم می‌آید که یک بار در هنگام عکاسی قبل از نمایش مد درخواست ساندویچ ژامبون کردم و گفتم از من نخواهید وقتی گرسنه‌ام این کارها را انجام بدهم، برای اینکه وقتی گرسنه هستم واقعا کمی غیرقابل تحمل می‌شوم. زندگی بدون غذا برای من کمی بی‌معنی است. درخواست ساندویچ ژامبون قبل از چنین رویدادهایی نرمال نیست و پاسخی که هنگام مطرح کردن این درخواست دریافت کردم این بود که من افرادی که غذا می‌خورند را دوست دارم، می‌توان به این افراد اعتماد کرد. و من هم اینگونه احساس میکنم، وقتی مردم آرام می‌نشینند و غذا می‌خورند من احساس می‌کنم که چه عالی‌ست، آن‌ها دوست دارند با من همراه باشند!»

251253