شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پوشش#رئیس پلیس

انهدام باند سارقان مسلح در پوشش خانواده/ شلیک به ماموران پلیس

انهدام باند خانوادگی سرقت منازل در شمال تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سرقت منازل در محله میرداماد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح که در پوشش خانواده در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک منزل را داشتند خبرداد و گفت: هویت ۲ سارق متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آن‌ها تیراندازی و با خودروی ۲۰۷ از محل متواری شدند.

وی افزود: طی تعقیب و گریز متهمان هر ۴ لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و ۳ نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران، اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده و با استفاده از پلاک‌های سرقتی خودرو، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند.

منبع: میزان