شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بازیکنان#کی‌روش

حمایت بازیکنان رئال مادرید از کی‌روش؛ او مهم‌ترین شخصیت فوتبالم بود!

حمایت بازیکنان رئال مادرید از کی‌روش؛ او مهم‌ترین شخصیت فوتبالم بود!

بازیکنان سابق رئال مادرید از کارلوس کی‌روش تمجید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به مناسبت راهیابی تیم ملی مصر به فینال جام ملت‌های آفریقا، چند بازیکن سابق رئال مادرید در گفتگو با مارکا درباره کارلوس کی‌روش صحبت کردند.

لوییز فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال درباره کی‌روش گفت:«کارلوس کی روش برایم مثل یک پدر بود. در تیم‌های پایه پرتغال این فرصت را داشتم تا با او کار کنم و به افتخارات زیادی برسم. پس از آن، در اسپورتینگ و رئال مادرید با کی روش کار کردم و تجربه همکاری خوبی داشتیم. کی روش یک فرد و سرمربی بسیار خوب بود و فکر می‌کنم او در دوران فوتبال من، مهم‌ترین شخص بود. کی روش کسی است که از سازمان فوتبال به خوبی سر در می‌آورد. او به کشورهای زیادی رفته و تجربه بسیار بالایی دارد. امیدوارم امشب کی روش در فینال جام ملت‌های آفریقا موفق شود.»

سانتیاگو سولاری، هافبک آرژانتینی سابق رئال مادرید هم از کی‌روش تمجید کرد و اظهار داشت:«برای او احترام زیادی قائلم. از انگلیس آمد و چیزهای متفاوتی به تیم داد. برای او بهترین‌ها را در فینال آرزو می‌کنم.»

فرانسیسکو پاوون، مدافع اسپانیایی رئال مادرید گفت:«برای او احترام قائلم چون با همه خوب بود. در دوران سختیشرمربی رئال شد چون دلبوسه بعد از قهرمانی لیگ اخراج شده بود. بازی‌های عالی زیادی انجام دادیم تا اینکه باخت در فینال جام حذفی، لیگ قهرمانان و پنج بازی آخر از راه رسید. نتایج نسبت به کارش عادلانه نبود. او توانست با ستاره‌ها کنار بیاید. خوب کار کرد و روی بدی به هیچکس نشان نداد. خاطرات خوبی از او دارم.»

258 251