اشکان نامداری، پیشکسوت باشگاه استقلال، در تحلیل از عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به عنوان یک مربی کاملا از نتایج راضی هستم. اگر من هم مربی بودم از این نتایج رضایت کامل داشتم زیرا تمام رکوردها به نام استقلال ثبت شده و این تیم با ۳ امتیاز اختلاف در صدر قرار گرفته است. به عنوان یک هوادار اما از این تیم انتظار بیشتری دارم. خودم را جای یک هوادار می‌گذارم و به شما می‌گویم که انتظارم این است استقلال مقتدرتر باشد.

کی درباره این انتقاد که می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند هم عنوان کرد: ما که نمی‌دانیم سیاست مربیان چیست. شاید هدف سرمربی حفظ نتیجه و حفظ فاصله با تیم‌های پایین‌تر بوسیله بردهای اقتصادی است. پس بحث زیبایی نیست اما همان طور که گفتم این تیم باید اقتدار بیشتری داشته باشد. دلم می‌خواهد این تیم قدرتمندتر باشد. مثل همان استقلال رویایی که ما در نوجوانی هوادارش بودیم باشد و در تمام بازی‌ها تماشایی باشد. استقلال در حال حاضر اینگونه نیست اما امیدوارم به آن درجه برسد.

پیشکسوت استقلال درباره تفکرات مجیدی گفت: من با مجیدی در یک تیم هم‌بازی بودم و کنار هم در کار شفر بودیم. قضاوت درباره دوران بازی مجیدی و اینکه آیا از آن دوران می‌شد حدس زد مربی بزرگی می‌شود یا خیر نمی‌کنم اما همان دورانی که کنار هم در کادر شفر حضور داشتیم می دیدم تفکرات خوبی دارد. او در بدترین شرایط، فصل گذشته کنار تیم بود و جایی به تیم کمک کرد که تیم داشت از هم می‌پاشید. من به تیم خیلی نزدیک نیستم اما او تیم را می‌شناسد و تمام تلاشش را برای تیم به کار می‌گیرد.

دروازه‌بان اسبق آبی‌های تهرانی درباره وضعیت دروازه‌بانی این تیم گفت: وقتی تیمی در ۱۶ بازی ۶ گل می‌خورد یعنی اوضاع دروازه‌بانی در آن خوب است و شرایط خط دفاع هم عالی است. استقلال البته در تمام پست‌ها بازیکنای باکیفیت دارد. وقتی به قاسمی نژاد، رمضانی و مطهری یا بازی نمی‌رسد یا کم بازی می‌رسد یعنی این تیم بازیکنانی بسیار خوب دارد.

نامداری درباره جدایی مظاهری افزود: به نظر من تصمیمی عاقلانه بود. هم خود تصمیم خوبی گرفت و هم باشگاه به نفع بازیکن و شرایط خود عمل کرد. درست است که او به هر تیمی برود رقیب استقلال خواهد بود و یک رقیب قوی می‌شود اما به هر حال باشگاه سیاست خوبی به خرج داد و خود رشید هم تفکر خوبی در این زمینه داشت. رشید باید ابتدای فصل جدا می‌شد. او فکر می‌کرد مشکل مدیرعامل است اما بحث چیز دیگری بود. مدیرعامل در بحث فنی و بازیکن، سرمربی نظر قطعی می‌دهد.

وی درباره روند استقلال در آینده گفت: به روند استقلال خوشبینم زیرا عملکرد دیگر تیم‌ها را می‌بینم. سپاهان بسیار سینوسی کار کرده است. پرسپولیس شرایط چندان بدی ندارد و دوش به دوش استقلال بالا آمده است. دیگر تیمها چون آلومینیوم و گل گهر و مس عقب افتاده‌اند و آنچنان در حد مدعی ظاهر نشده‌اند. به همین دلیل هم معتقدم استقلال بهترین فرصت برای قهرمان شدن را دارد.

انتهای پیام//