شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچسترسیتی#بازیکنان

گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد

گواردیولا: کیفیت بازیکنان منچسترسیتی تفاوت را رقم زد

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش مقابل فولام تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از برتری 4 بر یک منچسترسیتی مقابل فولام و صعود سیتیزن‌ها به جمع 16 تیم پایانی جام حذفی انگلیس اظهار داشت: کیفیت تیم پس از دو هفته تعطیلی یک معما بود و خیلی خوشحالم که به دور بعد صعود کردیم. این مرحله نشان داد ممکن است شگفتی‌های زیادی رخ بدهد و ما مقابل تیم بسیار خوبی قرار داشتیم.

وی با تمجید از رقیب امشب (شنبه) منچسترسیتی تصریح کرد: فولام همیشه توپ را حفظ می‌کند و نشان داد صدرنشینی در چمپیونشیپ اتفاق تعجب‌آوری نیست. در نیمه اول پرس خوبی نداشتیم که این تقصیر من بود. چون روی یک تاکتیک حساب کردیم که جواب نداد. شیوه پرس خود را بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم برای ما خیلی بهتر پیش رفت. البته این کیفیت بازیکنان ما بود که تفاوت را رقم زد.

سرمربی منچسترسیتی با اشاره مجدد به شگفتی‌هایی که دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس به خود دید، خاطرنشان کرد: دیدیم که چند تیم لیگ برتری در جام حذفی به مشکل خوردند. منچستریونایتد حذف شد و دیدیم که این رقابت‌ها گول‌زننده است. ما هم حریف فوق‌العاده‌ای داشتیم و از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی خیلی خوشحال هستم.

ریاض محرز ستاره سیتیزن‌ها مقابل فولام بود که دو بار دروازه این تیم را گشود. گواردیولا با تمجید از این بازیکن گفت: محرز کیفیت ویژه‌ای دارد. او می‌داند چگونه بازیکنان حریف را به خود جلب کند و سپس توپ را به بازیکن آزاد برساند. گلزنی از روی نقطه پنالتی در زمانی که 4 بر صفر جلو هستید، دشوار نیست. با این حال ریاض مقابل دورتموند و همچنین آرسنال که یک بر صفر عقب بودیم، پنالتی ما را تبدیل به گل کرد و شخصیت لازم برای این کار را دارد.

نتهای پیام/