شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#اسکی#حوزه

سجادی: توسعه زیرساخت‌های تخصصی اسکی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد

سجادی: توسعه زیرساخت‌های تخصصی اسکی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای رشد رشته‌هایی مثل اسکی در دو حوزه قهرمانی و همگانی باید توسعه زیرساخت‌ها به طور کاملاً تخصصی مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی پیش از ظهر امروز (شنبه) در حاشیه برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی با بیان اینکه علاقه‌مندان زیادی در رشته اسکی در ایران فعال هستند، توسعه همگانی و قهرمانی این رشته را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به زیر ساخت‌های موجود در کشور اظهار امیدواری کرد که با ایجاد شرایط مناسب برای آموزش این رشته، تمامی علاقه‌مندان به رشته اسکی و ورزش‌های زمستانی فرصت حضور در رویدادهای مهم این رشته راکسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدارهایش با کادرفنی و ملی‌پوشان اسکی، این گفت‌وگوها را بسیار مثبت خواند و اظهار داشت:در پایان این نشست‌های به نتایج خوبی دست یافتیم که یکی از آنها برنامه‌‌ریزی برای پیست اسکی شمشک است .

وی همچنین در حوزه قهرمانی نیز این نکته را مورد توجه قرار داد که برای حضور ورزشکاران‌مان در رویدادهای مهم ورزشی از جمله آسیایی، جهانی و المپیک‌ها باید پیست‌های تخصصی ویژه رشته اسکی و ورزش‌های زمستانی توسعه پیدا کند.

سجادی از حضور نمایندگان ایران در المپیک زمستانی چین ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم ورزشکاران و کادرفنی حاضر از کشورمان بتوانند به تجربیات خوبی در بخش‌های مختلف فنی، برگزاری و میزبانی مسابقات دست پیدا کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: امیدوارم با ایجاد زیرساخت‌های ورزش زمستانی و اسکی به صورت همگانی در ایران شاهد مشارکت بیشتر خانواده‌ها در این رشته ورزشی باشیم.

انتهای پیام/