شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

واکنش آنچلوتی به نیشخند بیل و اتهام وابستگی رئال مادرید به بنزما

واکنش آنچلوتی به نیشخند بیل و اتهام وابستگی رئال مادرید به بنزما

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به جنجال اخیر بازیکن ولزی این تیم و شائبه وابسته بودن کهکشانی‌ها به کریم بنزما واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش مقابل گرانادا در هفته بیست‌و‌سوم لالیگا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از این سؤالات درباره حرکت جنجال‌آفرین جدید گرت بیل است. بال ولزی رئالی‌ها در بازی اخیر این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو در واکنش به منصرف شدن آنچلوتی از فرستادن ادن ازار به میدان با وجود اینکه به او دستور داده بود خودش را گرم کند، نیشخندی معنادار زد.

او گفت: من خودم این صحنه را ندیده‌ام. نمی‌دانم دلیل خنده‌اش چه بوده است و برایم مهم هم نیست. من می‌خواستم سبایوس و ازار را در وقت‌های اضافه به میدان بفرستم و به همین دلیل هم به آنها گفتم که بروند خودشان را گرم کنند. گاهی اوقات یک بازیکن می‌رود و خودش را گرم می‌کند و مجبور می‌شود که دست از گرم کردن بکشد، چون تعداد بازیکنانی که در کنار زمین می‌توانند خودشان را گرم کنند محدود است.

آنچلوتی درباره انتقاداتی که از تیم او به خاطر تصمیماتش در شب شکست مقابل بیلبائو صورت گرفته است هم گفت: من همانقدر که برای سرمربیگری در رئال مادرید انگیزه دارم، از انتقادات هم استقبال می‌کنم، چون باعث می‌شوند احساس سرزندگی کنم. دلیل عدم استفاده از ازار، بیل و یوویچ در بازی برابر بیلبائو؟ من وضعیت بازیکنان را زیر نظر دارم و بر اساس آن درباره آنها تصمیم می‌گیرم. همیشه تیم را طوری می‌چینم که قوی‌ترین ترکیب در میدان حضور داشته باشد. در بازی برابر بیلبائو هم ترجیح دادم از مثلث آسنسیو، وینیسیوس و رودریگو استفاده کنم، چون به نفراتی سرعتی نیاز داشتم. شاید در مورد وینیسیوس ریسک کردم، چون می‌دانستم که او خسته است اما در مورد رودریگو اینطور نبود، چون او با تیم ملی برزیل بازی نکرده بود.

کارلتو سپس درباره متهم بودن رئال مادرید به وابستگی به کریم بنزما برای گلزنی و دلیل غیبت این مهاجم فرانسوی برای بازی فردا نیز گفت: او برترین گلزن لیگ بوده و گل‌های فراوانی برای ما به ثمر رسانده است. نه من، بلکه هر تیمی که بازیکنی مانند بنزما داشته باشد و در یک بازی او را در اختیار نداشته باشد، متوجه نبود او می‌شود. با این حال ما بدون بنزما هم بازی‌هایی را برده‌ایم، مثل بازی برابر اینتر، مقابل سوسیه‌داد یا الچه. او چند روز تمرین کرده اما هنوز آنقدر آماده نبود که بتواند بازی کند. فکر می‌کنم که ما باید 2،3 روز دیگر هم صبر کنیم. او برای بازی بعدی آماده خواهد شد.

آیا آنچلوتی با ازار مشکل خاصی دارد که به او میدان نمی‌دهد؟ سرمربی ایتالیایی در این خصوص عنوان کرد: خیر. او هیچ مشکلی شخصی یا جسمانی ندارد. او تمرین کرده و آماده است. با این حال من باید به صلاح تیم تصمیم بگیرم. اگر ازار بازی نمی‌کند به این دلیل است که من ترجیح داده‌ام بازیکن دیگری بازی کند. او در خیلی از بازی‌ها هم حضور داشته، چون تشخیص داده‌ام که می‌تواند برای تیم مفید باشد. در هر حال این یک مسئله شخصی نیست. به شنیدن انتقادات عادت کرده‌ام. من سرمربی رئال مادرید هستم و گاهی اوقات مجبورم تصمیم‌هایی بگیرم که جنجال ساز می‌شوند.

انتهای پیام/