شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

افشاگری شماره ۷ محبوب استقلال : برمی گردم !

افشاگری شماره ۷ محبوب استقلال : برمی گردم !

صدآنلاین: شماره هفت استقلال با جدایی از جمع آبی‌پوشان راهی فولاد شد تا این تیم را برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند. 

به گزارش صدآنلاین فولاد خوزستان در راستای تقویت خود در نیم فصل لیگ و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا، بنا به تصمیم جواد نکونام به دنبال جذب مهره‌های مدنظر خود است و در این رابطه موفق به جذب آرش رضاوند شدند. 

 

هافبک شماره هفت آبی‌ها که بعد از مدتی نیمکت نشینی اکنون ترجیح داده برای دستیابی به هدف خود راهی فولاد شود و امیدوار است زیر نظر جواد نکونام شرایط بار دیگر مطابق انتظارات شود. رضاوند که از فصل گذشته نیز زمزمه‌هایی مبنی بر علاقه جواد نکونام به وی برای تکمیل پازل تاکتیکی‌اش وجود داشت، در نهایت روز گذشته به‌طور رسمی پیراهن این باشگاه را بر تن کرده است و باید دید در ادامه فصل چه عملکردی زیر نظر این مربی خواهد داشت. 

 

رضاوند درباره جدایی‌اش از استقلال و حضور غافلگیرکننده در فولاد در شرایطی که البته این موضوع از چند روز قبل مورد بحث قرار گرفته بود، می‌گوید: طی چند روز گذشته صحبت‌هایی را با مسئولان فولاد انجام داده بودم تا در صورت امکان نیم فصل دوم را در این تیم به میدان بروم که خوشبختانه با موافقت مسئولان استقلال این اتفاق افتاد.

-

 

 

هافبک سابق استقلال با اشاره به این موضوع که تا شب قبل از بازی این تیم مقابل هوادار، در اردوی آبی‌پوشان حضور داشته، این‌طور توضیح می‌دهد: تا ساعت 12 شب قبل از بازی استقلال مقابل هوادار در اردوی استقلال حضور داشتم اما سرانجام با موافقت کادر فنی و مسئولان تیم به فولاد ملحق شدم.

 

جواد نکونام در جمع نزدیکانش بارها از علاقه به جذب این بازیکن برای تکمیل پازل تاکتیکی تیمش خبر داده بود. رضاوند در واکنش به علاقه سرمربی فولاد به جذب وی می‌گوید: تعریف آقای نکونام را زیاد شنیده‌ام و خیلی دوست داشتم روزی زیر نظر ایشان کار کنم و از امروز تمام توانم را برای موفقیت فولاد خواهم گذاشت، بخصوص اینکه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و باید تلاش کنیم که نماینده شایسته‌ای برای این تیم باشیم و در راستای هدفی که دنبال می‌کنند تمام تلاش خود را داشته باشیم.

 

رضاوند در واکنش به تعریف فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی برابر هوادار از وی و این‌که روزی به این تیم بازخواهد گشت، گفت: آقا فرهاد به من لطف دارد و امیدوارم بار دیگر روزی بتوانم زیر نظر ایشان دوباره کار کنم. من نیم فصل به‌صورت قرضی به فولاد رفتم و سال آینده هم باید دوباره به تیم استقلال باز گردم. در این مدت که در خدمت باشگاه بزرگ فولاد و هواداران عزیز این تیم هستم، تمام توانم را به‌کار خواهم گرفت. برای استقلال هم در ادامه رقابت‌های لیگ ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.