شهر خبر

دردسرهای تازه مهاجم جنجالی/ هواداران خشمگین شده‌اند/ از به آتش‌کشیدن پیراهن تا حراج کارت‌ها

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد هواداران منچستریونایتد به‌شدت از دست میسون گرینوود بابت اتهام تجاوز و تهدید به مرگ عصبانی هستند.

میسون گرینوود
خبرورزشی -

پس از اینکه میسون گرینوود به قید وثیقه از بازداشتگاه آزاد شد، هواداران پیراهن‌های او را سوزاندند و هرچه از او به یادگار داشتند را نابود کردند و یا آن‌ها را برای فروش در سایت eBay گذاشتند.

گرینوود ۲۰ ساله روز یکشنبه به اتهام تجاوز و ضرب و شتم و تهدید به قتل دستگیر شد و سه شب را در بازداشتگاه سپری کرد تا مورد بازجویی قرار بگیرد. اما هواداران که  از این موضوع سخت خشمگین هستند هرچه که از گرینوود جمع‌آوری کرده بودند را از بین بردند. برخی از آنها پیراهن‌های ۶۵ پوندی گرینوود را آتش زدند و برخی دیگر نام و شماره او را از روی پیراهن‌ها پاره کردند.

ویدئویی وایرال شد که نشان می‌دهد یکی از هواداران پیراهن گرینوود را روی طناب آویزان کرده و آن را به آتش می‌کشد. باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هر هواداری که قصد تعویض پیراهن گرینوود خود را با پیراهن دیگری دارد می‌تواند این کار را به رایگان انجام دهد و پس از اعلام این خبر ویدئوهای به آتش کشیدن پیراهنهای گرینوود منتشر شدند.

پیراهن گرینوود

یکی از هواداران یونایتد اوایل فصل مبلغ ۱۳۵ پوند برای تهیه یک ست کامل لباس با نام گرینوود برای پسرش پرداخت کرد و با باشگاه تماس گرفت تا این لباس را تعویض کند. یونایتد تأیید کرد که هواداران با توجه به این اتهامات می‌توانند پیراهن جدیدی بدون نام یا پیراهن جایگزینی با نام بازیکن دیگری تهیه کنند.

مجموعه‌دارانی که برای یادگاریهای کمیاب پول خرج کرده‌اند نیز سعی می‌کنند کالاهای خود را در eBay بفروشند. کسانی که کارتهای فوتبال فوق‌العاده کمیاب دارند، کارت‌هایی را فهرست کرده‌اند که ستاره متجاوز منچستریونایتد را نشان می‌دهد و آنها را با قیمت ۱۹۹۹ پوند برای فروش گذاشتند. بسیاری از آنها کارت‌های کمیاب پانینی هستند که با هزاران پوند دست به دست می‌شوند.

دردسرهای تازه مهاجم جنجالی/ هواداران خشمگین شده‌اند/ از به آتش‌کشیدن پیراهن تا حراج کارت‌ها

اما از میان ده‌ها فهرست، هیچکدام پیشنهادی را جذب نکردند زیرا کلکسیون‌داران منتظرند ببینند پلیس علیه مهاجم انگلیسی اتهاماتی وارد میکند یا خیر. یک تاجر کفشی را با امضای بازیکن به قیمت ۳۴۵ پوند برای فروش گذاشت و پیراهن امضاشده او هم به مبلغ ۴۹۹ پوند برای فروش گذاشته شد.

در پی این اتهامات، تمام کالاهایی که نام گرینوود را دارند از سایت رسمی یونایتد حذف شده‌اند. گرینوود همچنین از ترکیب منچستریونایتد در فیفا ۲۲ هم حذف شده است.