مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ بدنسازی و پرورش اندام، جام بیت‌الله عباسپور برای نخستین بار برگزار شد.

ابراهیم کمالی، رئیس برگزاری مسابقات لیگ پرورش اندام و بدنسازی، درخصوص برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: جای خوشحالی و شکر دارد که فدراسیون بدنسازی دارای لیگ شد چون این مسئله قطعا منافعش برای ورزشکاران، مربیان، ورزش بدنسازی و زیرمجموعه آن خواهد بود. مراسم قرعه‌کشی به خوبی و بدون هیچ حاشیه و مشکلی انجام شد اما به هر شکل اولین بار است و ما باید انجام بدهیم و نقاط ضعف خود را پیدا کنیم.

وی با اشاره به استقبال زیاد باشگاه‌ها برای حضور در مسابقات توضیح داد: هنوز نمی‌توان در مورد تعداد تیم‌های حاضر صحبت کارشناسی انجام داد اما بعد از پایان مسابقات به راحتی می‌توانیم در مورد لیگ آینده و تعداد شرکت کننده‌ها صحبت کنیم. برای این دوره استقبال فوق‌العاده بود، به شخصه چند باشگاه به من مراجعه کردند اما زمان گذشته بود و دیر مطلع شده بودند اما فکر می‌کنم سال آینده تیم ها به قدری زیاد باشند که ما لیگ را در دو دسته، دسته یک و دسته دو برگزار کنیم.

کمالی در مورد میزبانی مسابقات گفت: با توجه به صحبت‌هایی که شده و برنامه‌ریزی که انجام دادیم قرار شد دو استان میزبان بازی‌های لیگ باشند که تهران و مازندران جزو گزینه‌های تقریبا نهایی شده هستند.

رئیس برگزاری مسابقات لیگ یادآور شد: هدف اول برگزاری هرچه بهتر لیگ است اما بدون تردید قهرمانان این رقابت‌ها را رها نخواهیم کرد. نفرات برتر حتما به اردوی تیم ملی فرا خوانده می‌شوند و در کنار ملی‌پوشان تمرین خواهند داشت اما ماندن و اعزام آنها به مسابقات بستگی به تصمیم گیری کمیته فنی دارد.

انتهای پیام//