شهر خبر

داداش زاده: حامد لک رقیب نداشت و متزلزل شد

مطمئنم پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد / رقابت برای قهرمانی میان دو تیم تا هفته آخر ادامه دارد

پیشکسوت استقلال و پرسپولیس معتقد است سرخپوشان صدر جدول را دوباره از آبی پوشان پس می گیرند.

مطمئنم پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد / رقابت برای قهرمانی میان دو تیم تا هفته آخر ادامه دارد
خبرورزشی -

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبر ورزشی  درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت :مشکلات تیم پرسپولیس فقط مالی است و به نظر من باید درویش مدیر عامل باشگاه پشتوانه مالی داشته باشد. یحیی گل محمدی اگر استعفا داده بود، خواسته معقولی داشت و باید خواسته های سرمربی را مدیران باشگاه برآورده کنند.

وی افزود: حق پرسپولیس این نیست که به خاطر بی پولی بازیکنان دست به اعتصاب بزنند و از تمرین خودداری کنند. تیمی که در ۵ سال اخیر ۲ بار نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و ۵ بار نیز با اقتدار قهرمان لیگ برتر شده است نباید چنین مشکلاتی داشته باشد. امیدوارم مدیریت باشگاه هر چه زودتر مشکلات تیم را به حداقل برسانند تا این تیم با آرامش در نیم فصل دوم به میدان برود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیاز های این تیم گفت : این تیم علاوه بر دروازه بان ، یک هافبک وسط ، یک مهاجم و دفاع راست لازم دارد و باید تا شروع نیم فصل دوم این بازیکنان به تیم ملحق شوند. حامد لک دروازبان خوبی است ولی نبود یک رقیب در تیم باعث شد تا در نیم فصل اول متزلزل ظاهر شود.

وی درباره عملکرد فنی این تیم در نیم فصل دور رفت لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس پس از پنج دوره قهرمانی نیاز به انرژی و انگیزه بیشتر دارد. ماندن در قله سخت‌تر از رسیدن به آن است، پرسپولیس از بردن سیر نمی‌شود. هر تیمی در دنیا دوران افت زیادی را پس از سال‌ها قهرمانی پیدا می‌کند اما همه می‌بینید که این موضوع در پرسپولیس فعلاً اتفاق نیفتاده است.

داداش زاده درباره رقابت دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر تاکید کرد: از ابتدای فصل اعتقاد داشتم که پرسپولیس مشکل مالی دارد و اگر مشکل مالی این تیم بر طرف شود باز هم به صدر جدول خواهد رسید. به نظر من پرسپولیس پتانسیل قهرمانی این فصل را دارد و مطمئن هستم سرخپوشان می‌توانند جای استقلال را در صدر جدول بگیرند تا دوباره جام را بالای سر ببرند.

او که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم سرخابی پایتخت را در کارنامه دارد، ادامه داد: استقلال در این فصل انسجام خوبی دارد و از مدیریت قدرتمندی هم برخوردار است . تیم مجیدی فصل را طوفانی آغاز کرد و خود این مربی نسبت به فصل گذشته آرامش دارد . شک نکنید رقابت قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس است و تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده می شود.