شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#حوزه

استاندار تهران:

دولت خواب را بر خود حرام کرده، شبانه روزی در حال فعالیت است

دولت در چند ماهه اخیر دستاوردهای بزرگی داشت، در حوزه بهداشت، در حوزه اقتصاد، در حوزه صنعت به صورت جهادی عمل کرده است، مشکلات کشور و مردم باید به صورت جهادی حل شود و برای حل مشکل باید مدیران در شهرستان ها و استانها ورود پیدا کند تا مانع ها از مسیر پیشرفت توسعه کنار زده شود.

دولت خواب را بر خود حرام کرده، شبانه روزی در حال فعالیت است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، استاندار تهران گفت: دولت از مدیریت های اقتصادی باید کنار برود و مدیریت را به مردم واگذار کند، هر جا که مردم ورود کردند موفق بودند، حضور مردم نه تنها در عرصه های اقتصادی بلکه در حوزه های فرهنگی و اقتصادی نیز موفق هستند.

محسن منصوری استاندار تهران در پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ورامین اظهار داشت:  بسیاری از خانواده های معظم شهدا فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند تا صندلی های مدیریتی کشور در اختیار امسال بنده قرار کیرد، مروم پای ارزشهای نظام و انقلاب ایستادند، ایام الله دهه مبارک فحر پاسداشت ارزشهای نظام و انقلاب است.

وی گفت: ایران سکاندار جبهه مقاومت در دنیا است، جوانان مومن و انقلابی پرچم دار و سردمدار مقاومت و ایستادگی در منطقه هستند، همین جوانان در عرصه های مختلف موفقیت های زیادی را بدست آورده و چرخهای پیشرفت و توسعه کشور را به حرکت در آوردند. 

استاندار تهران افزود: در حوزه امنیت، استان تهران و شهرستانهای استان تهران در وضعیت مطلوب قرار دارد، این امنیت را دستگاههای نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین بوجود آوردند، جا دارد از اعضای شورای تامین در استان تهران تقدیر کنیم.

منصوری تصریح کرد: باید از ظرفیتهای مردم استفاده کرد، به مردم ایمان داشته باشیم و اعتقاد داشته باشیم که این مردم می توانند نظام و انقلاب را اداره کنند، بنده اعتقاد دارم که باید دولت از مدیریت های اقتصادی باید کنار برود و مدیریت را به مردم واگذار کند، هر جا که مردم ورود کرد موفق بود حضور مردم نه تنها در عرصه های اقتصادی بلکه در حوزه های فرهنگی و اقتصادی نیز موفق هستند.

وی بیان داشت: در عمر انقلاب در کشور در حوزه صنعت و عمران اتفاق های خوبی رخ داده است، کشور در عرصه صنایع دانش بنیان بسیار موفق بود و بیش از هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کند.

استاندار تهران اظهار کرد: بعد از چهل و سه سال که از عمر انقلاب در کشور می گذرد، دولت انقلابی بوجود آمده است، امید را در دل های مردم روشن کرده است، درد مردم را درد خودش می داند، در دیدار با مردم هیچ پل ارتباطی وجود ندارد، دیدار با مردم به طور مستقیم است.

منصوری تاکید کرد: مشکل را به گردن دیگران انداختن هیچ کمکی به مردم نمی کند، باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم، دولت خواب را بر خود حرام کرده است، شبانه روزی در حال فعالیت است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بهبود یابد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در چند ماهه اخیر دستاوردهای بزرگی داشت، در حوزه بهداشت، در حوزه اقتصاد، در حوزه صنعت به صورت جهادی عمل کرده است، مشکلات کشور و مردم باید به صورت جهادی حل شود و برای حل مشکل باید مدیران در شهرستان ها و استانها ورود پیدا کند تا مانع ها از مسیر پیشرفت توسعه کنار زده شود.

استاندار تهران در خصوص پروژه هایی که در استان تهران در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود گفت: در استان تهران ۱۱۹۴ پروژه با ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود بیش از ۶۰ درصد این پروژه ها در حوزهای عمرانی، کشاورزی و صنعت است، با افتتاح این پروژه ها در استان تهران برای ۱۶۹۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می شود، که سهم شهرستان ورامین در پروژه ها ۶۰۰ میلیارد تومان است.

منصوری گفت: در شهرستان ورامین اقدامات زیادی انجام شده است ولی کاستی های زیادی دارد، بحث انتقال پساب به دشت ورامین در حال انجام است، پروژه قطار حومه ای دشت ورامین در سفر رییس جمهور دیده شده است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت سدهای استان تهران مطلوب نیست، با کمبود آب مواجه هستیم باید در حوزه آب مدیریت لازم و کافی داشته باشیم، انتقال پساب جنوب تهران به دشت ورامین تا حدودی این مشکل را رفع خواهد کرد. 

استاندار تهران بیان کرد: در استان تهران پروژه های نیمه کاره بسیار زیادی وجود دارد، اولویت فعالیت های کاری بنده در استان تهران تعیین تکلیف کردن پروژه های نیمه کاره در استان تهران است و تعیین تکلیف شدن این پروژه باید شبانه روزی باشد تا هر چه سریعتر مردم طعم شیرین استفاده از پروژه های عمرانی، فرهنگی، بهرمند شوند.