شهر خبر

خطیب جمعه اهواز: نباید در نظام اسلامی، یکی در عرش باشد و یکی در فرش

https://newsroom.khabaronline.ir/news.xhtml?ic=1599652#newsForm:newsTab:newsHistory
خطیب جمعه اهواز: نباید در نظام اسلامی، یکی در عرش باشد و یکی در فرش

فارس نوشت: امام جمعه اهواز گفت: امروز رئیس جمهور انقلابی‌مان، به مجلس لایحه داده تا عدالت در حقوق رعایت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۵ بهمن‌ماه اظهار کرد: اگر اسلام به معنی واقعی کلمه پیاده‌سازی شود، مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود نخواهد داشت.

موسوی‌فرد بیان کرد: در هشت سال گذشته سفره مردم را دست‌های آلوده‌ای تنگ کردند که هدفشان کمک به بیگانگان بود.

وی با تاکید بر لزوم کوتاه کردن دست مفسدان در جامعه اسلامی گفت: برخی برای کسب رای و به دست آوردن قدرت بعضی از مطالبات ناحق را نهادینه کردند که باید دست آنها را کوتاه کرد.

امام جمعه اهواز در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: تضمین سواد، امنیت، تمامیت ارضی، افزایش مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی، سنگین شدن کفه عدالت در تقسیم کردن امکانات کشور و افزایش چشمگیر معنویت در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

تاکید خطیب جمعه اهواز:بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چقدر حقوق می گیرند

وی ادامه داد: کسانی پس از انقلاب اسلامی، خود و خاندانشان ادعای خدایی می‌کردند و دستگاه قضا موارد زیادی از قدرتمندان متکی به بیرون از کشور را به اعدام محکوم کرده است.

امام جمعه اهواز گفت: قبل از انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها چه خدماتی برای ایران اسلامی داشتند؟ با انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها منشاء خیر و برکات شدند و علم در جای خود قرار گرفت.

موسوی فرد تصریح کرد: امروز رئیس جمهور انقلابی‌مان، به مجلس شورای اسلامی لایحه داده تا عدالت در حقوق رعایت شود. در نظام اسلامی نباید یکی در عرش باشد و یکی در فرش. اکنون مشاهده می شود که رئیس دستگاه قضا برای خشکاندن ریشه فساد در جای جای کشور در حال تلاش است که این موارد برخی از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

۲۱۲۳۱