شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور#نفت

بلبلی: تراکتور می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند/ غیبتم در تمرینات نفت مسجدسلیمان با هماهنگی فکری بود

بلبلی: تراکتور می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند/ غیبتم در تمرینات نفت مسجدسلیمان با هماهنگی فکری بود

هافبک تیم تراکتور تبریز، مصدومیت را دلیل اصلی غیبت خود در تمرینات نفت مسجدسلیمان دانست.

محمد بلبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل جدایی خود از تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بندی در قرارداد من وجود داشت که اگر 50 درصد قراردادم تا نیم‌فصل و نیز مطالبات فصل گذشته‌ام پرداخت نشود، می‌توانم قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کنم. من هم در شرایط سختی بودم و نیاز به پول داشتم. وقتی باشگاه به تعهداتش عمل نکرد، تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در مورد سرنوشت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه مسئولان این باشگاه گفته‌اند بابت ترک تمرینات از وی شکایت خواهند کرد، به تسنیم گفت: هنوز در مورد مطالباتم تصمیم نگرفته‌ام. در خصوص شکایت هم باید بگویم که من مصدوم بودم و با هماهنگی محمود فکری در تمرینات شرکت نکردم. با او تماس گرفتم و شرایطم را توضیح دادم. فکری هم گفت که مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و هر زمان که مصدومیتم برطرف شد، در تمرین شرکت کنم.

هافبک جدید تراکتور راجع به انتخاب این تیم تصریح کرد: من چهار پیشنهاد خوب داشتم، اما با چند نفر مشورت کردم و در نهایت با تراکتور قرارداد بستم. بابت انتخاب این تیم بزرگ و پُرطرفدار خوشحال هستم. هدف من درخشش در تراکتور است و این تیم می‌تواند مرا به روزهای اوج برساند. دوست دارم بازی‌های تأثیرگذاری انجام بدهم و بعد از درخشش با تراکتور لژیونر شوم.

انتهای پیام/