شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#ورود#گانتز#عبور#خطوط#قرمز#است

الوفاق بحرین:

ورود گانتز به بحرین عبور از خطوط قرمز است

ورود گانتز به بحرین عبور از خطوط قرمز است

جمعیت الوفاق بحرین با محکوم کردن قاطعانه سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ورود گانتز به بحرین عبور از خطوط قرمز است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جمعیت الوفاق بحرین با محکوم کردن سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد، عدم رسانه‌ای کردن این سفر با هدف جلوگیری از اعتراضات و تظاهرات مردمی در مقابل عادی سازی روابط با تل‌آویو است.

بر اساس این گزارش، جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه اپوزیسیون این کشور دربیانیه‌ای سفر بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بحرین را محکوم و اعلام کرد که ورود گانتز به خاک بحرین، عبور از خطوط قرمز است.

در این بیانیه الوفاق بحرین آمده است که عدم رسانه‌ای شدن این سفر ناشی از ترس رژیم آل خلیفه از اعتراضات و تظاهرات مردمی است.

الوفاق در این بیانیه تاکید کرد که نظام حکومتی در بحرین در بحران به سر می برد و رژیم آل خلیفه مشروعیتی برای عادی سازی روابط خود با تل آویو از جانب مردمش ندارد.

گفتی است که در جریان سفر وزیر جنگ رژیم صهیونستی به بحرین، توافقنامه همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و بحرین امضا شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان این سفر علاوه بر دیدار با پادشاه و ولیعهد بحرین با چندی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی بحرین نیز دیدار داشت.