شهر خبر
سخنرانی پیش از نماز جمعه|

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: به اقتضای شرایط کرونایی مراسم ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و به اقتضای شرایط کرونایی مراسم ۲۲ بهمن را برگزار کنیم.
خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تبریک ایام دهه فجر و فرارسیدن ماه مبارک رجب بیان کرد: انقلاب اسلامی پدیده مهم قرن بیستم است. این انقلاب مسیر تاریخ را تغییر داد. عوامل پیروزی انقلاب در محاسبات جامعه‌شناسان جایی نداشت. در هیچ یک از انقلاب‌های بزرگ دنیا عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد قابل مشاهده نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنی امام راحل با غرب برگرفته از تعالیم انقلابی بود، گفت: اکنون انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال در مقابل همه تهدید‌ها ایستاده است.
 
وی با اشاره به نقش دین و معنویت در انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی یک هویت تأسیسی و تداومی داشت که همان هویت کربلایی و عاشورایی آن است. هویت غائی ان نیز مکتب مهدوی آن است. همه توطئه‌های دشمن نیز تلاش برای تضعیف هویت دینی انقلاب است و اینکه نظام دینی ناکارآمد است.

موسی‌پور جهاد تببین و روایتگری را نقطه مقابل جبهه دشمن دانست و ادامه داد: باید این موضوع به عنوان یک راه مقدس وظیفه تک تک ما باشد. دانشمندان، دانشجویان، روحانیون و همه مردم در این مسیر باید تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این شورا محور برنامه‌های محتوایی را جهاد تبیین و روایت‌گری قرار داده است. حلقه‌های معرفتی در مساجد و مدارس تشکیل و در فضای مجازی نیز دستاورد‌های انقلاب بیان می‌شود تا جوانان با آن آشنا شوند.

وی در پایان گفت: برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور احاد مردم برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و به اقتضای شرایط کرونایی مراسم ۲۲ بهمن را برگزار کنیم.
 
 
انتهای پیام/