شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزمون#سردار آزمون

رونمایی شبانه از آزمون با شماره ۹ در لورکوزن/عکس

 رونمایی شبانه از آزمون با شماره ۹ در لورکوزن/عکس

دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه بایرلورکوزن با انتشار تصویری از سردار آزمون در کنار مدیرورزشی این باشگاه، رسما از خرید زمستانی خود رونمایی کرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که قرار بود سردار از ابتدای فصل آینده در ترکیب لورکوزن به میدان برود اما در نهایت کشمکش میان او و باشگاه زنیت که از امضای این قرارداد حیرت زده و خشمگین بود، باعث شد تا باشگاه آلمانی با پرداخت رقم چهار میلیون یورویی، زودتر از موعد آزمون را به خدمت بگیرد.

روز گذشته تصاویری از حضور مهاجم ایرانی در فرودگاه لورکوزن منتشر شد تا مشخص شود او با پشت سر گذاشتن قرنطینه راهی ایالت وستفالن آلمان شده تا به اردوی «شیرها» ملحق شود و بامداد جمعه تصاویر او در استادیوم اختصاصی بایرلورکوزن روی خروجی توییتر این باشگاه قرار گرفت تا شماره کیت آزمون هم رونمایی شود.

به این ترتیب آزمون که در کنار زیمون رولفس این عکس را ثبت کرده، از این پس پیراهن شماره ۹ بایرلورکوزن را برتن خواهد داشت و با این کیت در ترکیب خط حمله این تیم قرار می‌گیرد.

نکته جالب اینکه رولفس مدیرورزشی بایرلورکوزن که برای سالهای طولانی در ترکیب این تیم حضور داشت و حالا در رده مدیریتی فعالیت می‌کند، در سایر تصاویر مربوط به امضای قرارداد آزمون هم حضور داشته و احتمالا سردار بیش از سایر اعضای باشگاه با او آشنا باشد.

این پیراهن که اغلب برتن مهاجمان شناخته شده لورکوزن بوده، پیش‌تر در اختیار آندره شورله مهاجم معروف آلمانی قرار داشت و پیش از آن هم در فصل ۲۰۰۶-۰۷ دیمیتر برباتف مهاجم بلغارستانی که سپس به منچستریونایتد پیوست، با این پیراهن درخشید.

۲۵۷ ۴۱