شهر خبر
گفت‌وگو|

استاندار تهران: بیشترین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر امسال در شهرستان ری افتتاح می‌شود

استاندار تهران گفت: بیشترین تعداد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در شهرستان ری با حدود ۲۲۶ مورد افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
محسن منصوری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری استان تهران در دهه فجر امسال گفت: هزار و ١٩۴ پروژه در دهه فجر در استان تهران بهره‌برداری می‌شود که ٢٢ هزار و ۴٠٨ میلیارد تومان  اعتبار جهت تحقق این پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

منصوری با بیان اینکه از این تعداد ۴٧۴ پروژه اقتصادی است، افزود: در حوزه‌های صنعت، معدن و اشتغال اجرایی و عملیاتی می‌شوند و اعتباری بالغ بر ١٢ هزار ٧۶٧ میلیارد تومان برای اجرای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که به تفکیک در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود، گفت: ۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۹۶۹ ریال در شهرستان ورامین، ۱۴۰ پروژه در شهرستان پاکدشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۵۲۲ ریال، ۶۸ پروژه در فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۹۷۳ ریال، ۶۳ پروژه در دماوند با اعتباری بالغ بر ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۴۷ ریال به بهره برداری و افتتاح می‌رسند.

منصوری افزود: ۴۵ پروژه در شمیرانات با ۱.۰۶۴.۲۷۶ میلیون ریال اعتبار، در تهران ۹۴ پروژه با ۴۶.۲۶۷.۶۲۶ میلیون ریال اعتبار، درقدس ۲۱ پروژه با ۱.۵۰۶.۴۵۰ میلیون ریال اعتبار، در ملارد ۸۹ پروژه با ۱۱.۲۷۴.۵۸۸ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسند.

استاندار تهران تاکید کرد: ۳۴ پروژه در پیشوا با ۲.۷۵۱.۰۱۷ میلیون ریال اعتبار، ۳۱ پروژه در قرچک با ۱.۵۳۶.۴۶۸ میلیون ریال اعتبار، ۵۸ پروژه در پردیس با ۲۴.۷۱۹.۴۴۰ میلیون ریال اعتبار، ۲۲۶ پروژه در شهرستان ری با اعتباری بالغ بر ۷۲.۱۸۱.۲۹۴ میلیون ریال، ۳۱ پروژه در بهارستان با اعتباری بالغ بر ۱.۶۹۴.۷۶۹ میلیون ریال، ۸۶ پروژه در شهریار با اعتباری بالغ بر ۸.۳۳۰.۶۴۲ میلیون ریال، ۷۷ پروژه در اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۱.۵۹۲.۶۲۳ میلیون ریال و در رباط کریم ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳.۹۸۲.۹۷۷ میلیون ریال اعتبار کلنگ زنی و افتتاحی می‌شوند.


منصوری بیان کرد: شهرستان ری بیشترین تعداد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را با حدود ۲۲۶ پروژه در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رساند.

 


استاندار تهران: بازخوانی دستاورد‌های انقلاب مصداق بارز جهاد تبیین در ایام دهه فجر است


انتهای پیام/