محمدرضا مصباح، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بی‌مادر»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی روایتگر یک قصه اجتماعی است که شاید تا امروز در سینمای ایران خیلی کم به آن پرداخته شده و امیدوارم مخاطبان و منتقدان بتوانند با این اثر سینمایی ارتباط برقرار کنند.

مصباح خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر همکاری‌های موفق و خوبی با فیلمسازان جوان و فیلم اولی داشتم. طبق رسالت و اهدافی که مشخص کرده‌ام همواره اصرار دارم هر سال حداقل یک فیلم اول تولید کنم و خوشبختانه تا امروز توانسته‌ام این هدف را تا حد امکان پیش ببرم و امیدوارم شرایط کشور و وضعیت اقتصاد و اکران طوری نشود که از این تصمیم و عملکرد خودم پشیمان شوم. به هر حال کشف استعداد و همکاری با جوانان لذتی دارد که فکر می‌کنم به ریسکش می‌ارزد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست» درباره حذف بخش نگاه نو از جشنواره فیلم فجر گفت: حذف این بخش به نظرم اتفاق خوبی است. در ادوار مختلف جشنواره فیلم اولی‌ها تنها در یک بخش مورد قضاوت قرار می‌گرفتند اما جوانانی که فیلم‌شان در این بخش بود علاقه داشتند اثرشان در بخش‌های مختلف نیز مورد ارزیابی قرار بگیرد. حذف بخش نگاه و حضور فیلم‌ اولی‌ها در کنار فیلمسازان باتجربه باعث می‌شود که فیلم در همه بخش‌ها قضاوت شود و شانش برنده شدن جایزه داشته باشد.

انتهای پیام//