مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ بدنسازی و پرورش اندام، جام بیت اله عباسپور برای نخستین بار برگزار شد.

عباس مهدوی، سرمربی تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی، درباره برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ برتر در رشته بدنسازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: برگزاری لیگ خیلی خوب است. ان‌شاءالله به کمک آقای رجبی و آقای نصیرزاده و خود بچه‌ها و قهرمانان بتوانیم این لیگ را برگزار کنیم. تمام تلاش ما این است که همه بتوانند از این سفره بهره ببرند و از همه مهمتر قهرمانان ما پاکیزه باشند و از دوپینگ دوری کنند. قطعا در این صورت به زودی ثمرات برگزار لیگ را به خوبی احساس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات با حضور 19 تیم به نوعی تجربه است و نمی‌توان در خصوص کم و زیاد بودن آن نظر تخصصی داد ولی به هر صورت مسابقات در 7 رشته پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار، فیتنس و فیتنس چلنج با حضور باشگاه‌هایی از سراسر کشور در 3 مرحله رفت، برگشت و نهایی برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم‌ ملی پرورش اندام و بدنسازی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری هر رویدادی برای نخستین بار قاعدتا خالی از ایراد نخواهد بود چراکه تجربه به هر صورت روی کیفیت اثر می‌گذارد اما مهمترین عامل از دید من برگزاری این مسابقات به دور از هر دوپینگ و حاشیه‌ای است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمال می‌رود شاهد یک لیگ خوب و جذاب باشیم.

انتهای پیام//