علی شوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره عملکرد آبی‌ها تا این مقطع از فصل به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه استقلال چند سال در کورس بوده اما نتوانسته به آن نتیجه برسد امسال اوضاع خوب است و در صدر قرار دارد. یک نیم فصل پیش رو داریم. بچه‌ها نسبت به گذشته روان‌تر بازی می‌کنند  و امیدوارانه خود را نشان می‌دهند. امیدوارم کادر فنی کارش را به نحو احسن انجام دهد زیرا تصور می‌کنم بستر برای قهرمانی در لیگ برتر وجود دارد.

وی درباره احتمال تقویت استقلال در نیم فصل و خرید بازیکن جدید افزود: قطعا استقلال باید تقویت شود. چراکه نه؟ یک هافبک هجومی که گلزنی هم بلد باشد نیاز داریم. یک نفر جلوی چشمی و مهدی‌پور. سمت راست‌مان خوب است اما در سمت چپ می‌توانستیم به طور مثال نورافکن را جذب کنیم. باید البته ببینیم اوضاع جیب‌مان چگونه است. صحبت‌هایی درباره حردانی شده و فکر می‌کنم با حضور او اوضاع بهتر هم شود.

شوری درباره بازی استقلال مقابل هوادار گفت: استقلال آن زمان که شرایط خوبی نداشت و بازیکنان هماهنگ نبودند توانست در همان هفته اول هوادار را شکست دهد. حالا که بچه‌ها هماهنگ شده‌اند و تیم روی ریل افتاده قطعا شانس بچه‌ها بیشتر شده و فکر می‌کنم استقلال شانس برنده شدن با اختلاف یک یا دو گل را دارد.

بازیکن استقلال در دهه 60 درباره عملکرد فرهاد مجیدی در تیم عنوان کرد: استقلال خانه فرهاد مجیدی است و کسی نمی‌تواند منکر آن شود. تمام سعی او این است که تیم نتیجه بگیرد. از لحاظ فنی البته باز هم باید پیشرفت کند و بهتر از قبل شود. اگر او پیشرفت کند تیم استقلال هم پیشرفت می‌کند. رقبای استقلال؟ رقیب ما پرسپولیس است. سپاهان زور قهرمانی ندارد و گل‌گهر هم از کورس عقب مانده. فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس مدعی هستند. در مورد استقلال باید اضافه کنم چند تغییر در ترکیب تیم نیاز است و اگر این تغییرات انجام شود استقلال می‌تواند بهتر از این‌ها هم کار کند. غفوری اگر به ترکیب اضافه شود یا چشمی در ترکیب اصلی حضور پیدا کند قطعا شرایط تیم بهتر هم خواهد شد.

وی درباره احتمال قهرمانی استقلال گفت: قطعا به قهرمانی استقلال خوشبین هستم. هم نتیجه گرفته‌ایم و هم بازیکنان‌مان ملی‌پوش شده‌اند. حرکت تیم رو به جلو است هرچند با روندی کُند اما روند رو به رشد است.

انتهای پیام//