امید شمس، کارگردان فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که امسال در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم «ملاقات خصوصی» روایتگر یک داستان عاشقانه است. در این فیلم روایت قصه‌ای عاشقانه بین یک معلم زبان که در زندان است با دختری که در یک عطاری در جنوب شهر کار می‌کند را شاهد خواهیم بود.

شمس خاطرنشان کرد: این فیلم قصه عاشقانه عجیبی دارد که در بستر اجتماعی جنوب شهر روایت می‌شود و البته ما سکانس‌هایی در شمال کشور و در زندان هم داریم اما لوکیشن‌های اصلی در جنوب شهر هستند.

وی افزود: برای فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم که در زندان روایت می‌شود، در زندان فشافویه بخش‌هایی که لازم بود را ساختیم و این خود چالشی در تولید بود که خوشبختانه با موفقیت پشت سر گذاشتیم و امیدوارم مخاطبان نیز فیلم «ملاقات خصوصی» را بپسندند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این کارگردان درباره حذف بخش نگاه نو از چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: رقابت فیلم اولی‌ها در همه بخش‌های رقابتی اتفاق مثبت و خوبی است که در جشنواره امسال رخ داده چراکه در سال‌های گذشته امکان حضور همه فیلم‌ اولی‌ها در بخش سودای سیمرغ وجود نداشت. از این منظر حذف بخش نگاه نو را اتفاقی مثبت می‌دانم.

شمس در پایان تأکید کرد: برای حضور در جشنواره‌های خارجی نیز برنامه‌ریزی داریم که پس از جشنواره فیلم فجر برای پخش بین‌المللی این فیلم و حضور در جشنواره‌های مختلف دنیا اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام//