مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ بدنسازی و پرورش اندام، جام بیت اله عباسپور برای نخستین بار برگزار شد.

عبدالله فتوحی، سرپرست مسابقات لیگ، با اشاره به برگزاری این قرعه کشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: قرعه کشی رقابت‌ها با حضور 19 تیم برگزار شد و خدا را شکر می‌کنیم که استقبال هم خوب بود. بعضی باشگاه‌ها نیز دنبال این هستند، شرکت کنند ولی دیگر زمان نبود که شرکت کنند و دوره‌های آتی شاهد حضور این باشگاه‌ها نیز خواهیم بود. ورزشکاران خوبی آمدند و مربیانی که زحمات زیادی برای این نسل کشیدند حضور خواهند داشت تا عملکرد کارهایشان را نشان بدهند.

وی با اشاره به تعداد بالای تیم‌های شرکت کننده توضیح داد: برخی معتقد هستند این تعداد کم است اما به نظر من شاید زیاد هم باشد ولی باشگاه‌ها زیاد هستند و باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم. همانطور که گفتم درخواست زیاد است ولی باید پتانسیل و ظرفیت باشگاه ها بررسی شود و بعد درخصوص حضورشان در مسابقات تصمیم گیری انجام شود.

فتوحی در خصوص میزان پاداش تعیین شده برای مسابقات بیان کرد: مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد، برای تیم اول مبلغ 70 میلیون تومان، برای تیم دوم 50 میلیون تومان و برای تیم سوم 30 میلیون تومان جوایز در نظر گرفته شده است.

سرپرست مسابقات لیگ در پایان گفت: در تلاش بودیم که مسابقات پخش تلویزیونی داشته باشد اما کار بسیار دشواری است. ورزشکاران تلاش زیادی را متحمل می شوند، بنابراین نیاز به حمایت و دیده شدن دارند و امیدوارم در ادامه شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم.

انتهای پیام//