شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#دهه فجر
نشست خبری استاندار تهران| در حال تکمیل

دولت سیزدهم موجی از امید بین مردم ایجاد کرده است/ بهره‌برداری از هزار و ١٩۴ پروژه استان تهران در دهه فجر

استاندار تهران با اشاره به اینکه هزار و ١٩۴ پروژه در دهه فجر در استان تهران بهره‌برداری می‌شود، گفت: ٢٢ هزار و ۴٠٨ میلیارد تومان جهت تحقق این پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

خبرگزاری میزان - محسن منصوری صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به‌مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ایام دهه فجر زمان مناسبی است که خدمات، اقدامات، ارزش‌آفرینی‌هایی که توسط دولت‌های مختلف نظام در طول این ۴٣ سال محقق شده است را با دقت بیشتری مدنظر قرار دهیم.

استاندار تهران با بیان اینکه ما میراث دار انقلاب هستیم، افزود: حفظ انقلاب اسلامی از به گفته امام راحل از اوجب واجبات است.

وی با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم موجی از امید در بین مردم ایجادشده است، عنوان کرد: مردم از دولت سیزدهم توقع بجای شکوفایی در حوزه‌های مختلف را دارند و ماهم خودمان را مکلف می‌دانیم با استفاده از نیروهای جوان، متخصص، مؤمن و پای‌کار به این مطالبات پاسخ بگوییم.

منصوری عنوان کرد: امام راحل درس اعتماد و تکیه به مردم، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت توأم با اخلاص، عمل، شجاعت و پرهیز از سخن بدون اقدام دادند؛ ان‌شاءالله توفیق داشته باشیم سرباز خوبی برای کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه هزار و ١٩۴ پروژه در دهه فجر در استان تهران بهره‌برداری می‌شود، گفت: ٢٢ هزار و ۴٠٨ میلیارد تومان جهت تحقق این پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

منصوری تأکید کرد: ۴٧۴ پروژه افتتاحی در دهه فجر اقتصادی هستند و در حوزه‌های صنعت، معدن و اشتغال اجرایی و عملیاتی می‌شوند و اعتباری بالغ بر ١٢ هزار ٧۶٧ میلیارد تومان برای اجرای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

 

 

 

تکمیل می شود