علی حاج‌اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر عملکرد تیم بسیار خوب بوده و با توجه به تغییرات و جوانگرایی نتیجه خوبی گرفته اما فکر می‌کنم این تیم یک پلی میکر نیاز دارد. مهدی‌پور و دیگر هافبک‌ها خوب کار می‌کنند اما در بخش بازیسازی ضعف وجود دارد. استقلال در زمینه کارهای دفاعی عالی بوده اما دریافت گل در بازی‌های آخر نشان می‌دهد اندکی شکنندگی در دفاع وجود دارد. به طور کلی اما وقتی این همه آمار به نفع استقلال ثبت و رکوردها توسط آبی‌ها شکسته شده یعنی اوضاع بسیار خوب است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره عملکرد فرهاد مجیدی عنوان کرد: وقتی تیم نتایج خوبی گرفته باید به مجیدی بیشتر فرصت داد. مگر هواداران جز آمارها و نتایج خوب چه می‌‌خواهند؟ این رکوردها نشان می‌دهد همه تلاش کرده‌اند تا تیم به این درجه برسد. ستاره تیم؟ به نظر من امسال خود تیم استقلال است که ستاره است نه یک بازیکن. هرچند در برخی بازی‌ها یک نفر برتر از دیگران بود اما به نظر من خود تیم ستاره است. فکر می‌‌کنم با اضافه شدن وریا غفوری، با توجه به نفش رهبری‌اش اوضاع از این هم بهتر می‌شود.

حاج‌اکبری درباره نقطه ضعف امسال آبی‌ها گفت: همان طور که گفتم عدم حضور یک پلی میکر تنها نقطه ضعف استقلال است. از شخص خاصی برای خرید نام نمی‌برم اما باید در این زمینه خرید خوبی انحام شود. هرچند تمام بازیکنان به وظایف خود به خوبی عمل می‌کنند اما باید یک پلی میکر جذب شود.

وی در ادامه افزود: درست است هوادار از لیگ یک به لیگ برتر آمده اما با توجه به بازی‌هایی که از هوادار دیده‌ام می توانم بگویم چقدر جوان و باانگیزه‌اند. سرمربی آن‌ها رضا عنایتی است و با او همکاری داشته‌ام. عنایتی برای برد جاه‌طلبی دارد اما در استقلال یک ذهنیت برنده پیدا شده و مجیدی این تفکر را به بازیکنان القا کرده است. مسئله‌ای که باعث شده این تیم امتیازات را تا این حد دشت کند. پیشتر همه با گلزنی استقلال تن و بدن‌مان می‌لرزید که گل می‌خوریم حالا اما ماجرا فرق کرده است.

حاج‌اکبری درباره آینده شاگردان مجیدی گفت: امیدوارم از صمیم قلب استقلال قهرمان شود و پس از سال‌ها دل هواداران خوشحال شود. این تیم امسال بوی قهرمانی می‌دهد و امیدوارم سرانجام کار هم کسب یک جام برای آبی پوشان و طرفداران باشد.

انتهای پیام//