شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق

هادی العامری:

هیئت هماهنگی شیعی منسجم است/ رایزنی با همه طرف ها ادامه دارد

هیئت هماهنگی شیعی منسجم است/ رایزنی با همه طرف ها ادامه دارد

رئیس ائتلاف فتح عراق ضمن تأکید بر انسجام هیئت هماهنگی شیعی گفت رایزنی ها و مذاکرات با همه جریان ها و فراکسیون ها برای خروج از بن بست سیاسی فعلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل سازمان بدر عراق گفت: هیئت هماهنگی شیعی به مذاکرات و گفتگوهای سیاسی با همه جریان‌ها و فراکسیون‌های سیاسی و پارلمانی بدون قائل شدن هیچ استثنایی ادامه می‌دهد.

هادی العامری در نشستی که با حضور «عبدالکریم الانصاری» معاون دبیرکل سازمان بدر و نمایندگان فراکسیون بدر در پارلمان عراق برگزار شد، بر انسجام و یکپارچگی هیئت هماهنگی شیعی و ادامه مذاکرات این هیئت با همه جریان‌های و فراکسیون‌ها سیاسی عراق تأکید کرد.

الانصاری نیز در این نشست گفت: به حاشیه راندن هر جریان سیاسی زیرمجموعه هیئت هماهنگی شیعی از دموکراسی به دور است و به تشکیل دولت اکثریت ملی ختم نخواهد شد.

وی ادامه داد: انسجام و اتحاد هیئت هماهنگی شیعی، منبع قدرت برای همه طرف‌ها است و همه فراکسیون‌های سیاسی باید با هیئت هماهنگی به عنوان یک ساختار به هم پیوسته و متحد و نه بر اساس شخصیت‌ها و افراد رفتار کنند.

معاون دبیر کل سازمان بدر تصریح کرد: هیئت هماهنگی شیعی برای خروج از بن بست سیاسی فعلی از طرح‌ها و پیشنهادات همه طرف‌های سیاسی استقبال می‌کند.