شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قم#ارتش#حوزه#آیت الله#فرمانده کل ارتش

فرمانده کل ارتش: آیت‌الله صافی گلپایگانی استوانه‌های حوزه علمیه قم در تببین و ترویج اسلام بود

فرمانده کل ارتش گفت: زندگی آیت الله صافی گلپایگانی سراسر مجاهدانه، خالصانه و نورانی بود، این عالم علیقدر را مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) و از استوانه‌های حوزه علمیه قم در تببین و ترویج اسلام برمشرد و گفت: تلاش در تربیت شاگردان در حوزه‍های علمیه، الگویی ماندگار از آن بزرگوار برای عاشقان مکتب نورانی تشیع به یادگار گذاشته است.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، با صدور پیامی درگذشت مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

 متن پیام به شرح زیر ااست:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
درگذشت عالم جلیل القدر و مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فضای ایران اسلامی و دل دوست‌داران آن مرجع تشیع را محزون کرد.

زندگی سراسر مجاهدانه، خالصانه و نورانی آن مرجع عالیقدر، مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) و از استوانه‌های حوزه علمیه قم در تببین و ترویج اسلام و تلاش در تربیت شاگردان در حوزه‍های علمیه، الگویی ماندگار از آن بزرگوار برای عاشقان مکتب نورانی تشیع به یادگار گذاشته است.

یک عمر تلاش اثربخش برای عزت و عظمت مسلمین و تربیت شاگردان حوزه‍های علمیه و حضور موثر در مجلس خبرگان و شورای نگهبان و تالیف ده‍ها عنوان کتاب، فراز‌هایی از خدمات ارزشمند آن عالم بزرگوار است.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن عالم مجاهد و انقلابی، رحلت جانسوز ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شاگردان، ارادتمندان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
 
 



  • انتهای پیام/