شهر خبر

در آستانه‌ی اکران فیلم سینمایی «بی‌رویا» به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر، کمپانی آلمانی «پیکچر تیری اینترنشنال» از خرید حقوق پخش جهانی این فیلم سینمایی خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «بی‌رویا» که با نام انگلیسی «Without Her» (بدون او) در عرصه جهانی معرفی و پخش خواهد شد، در بازار فیلم اروپا برای خریداران به نمایش در خواهد آمد و به زودی پخش جهانی این فیلم در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی نیز آغاز خواهد شد.

نشریه ورایتی ضمن اعلام خبر در اختیار گرفتن پخش بین‌المللی فیلن توسط کمپانی آلمانی «پیکچر تری اینترنشنال»، تریلر فیلم در وب‌سایت خود منتشر کرد. 

ورایتی درباره‌ی نخستین فیلم بلند وزیردفتری نوشته است: «قصه‌ای درباره‌ی هویت با تلفیقی از ژانرهای مختلف معرفی کرده‌است، که هیچکاک، پولانسکی و دی‌پالما را به یاد مخاطب می‌اندازد. در این فیلم سه بازی استثنائی از طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم‌رودی دیده می‌شود.»

این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش وزیردفتری و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفته است و اکنون با دیگر آثار حاضر در جشنواره‌ی فیلم فجر به رقابت می‌پردازد.

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی‌کرم‌رودی، مائده طهماسبی، فرانک کلانتر، نهال دشتی، مجتبی فلاحی و رضا داوودنژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کمپانی «پیکچر تیری اینترنشنال» پخش‌کننده‌ای معتبر در عرصه‌ی بین‌المللی است که پیش از این در جشنواره‌های مختلفی نظیر کن، برلین، ونیز، لوکارنو و ... فیلم‌های مختلفی را از سراسر جهان عرضه کرده‌است.