شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#خبرنگاران

ولاهوویچ دلیل انتخاب شماره ۷ یوونتوس و رد پیشنهاد آرسنال را توضیح داد

ولاهوویچ دلیل انتخاب شماره 7 یوونتوس و رد پیشنهاد آرسنال را توضیح داد

مهاجم صرب جدید تیم فوتبال یوونتوس دلیل خود برای انتخاب پیراهن شماره ۷ این تیم و نادیده گرفتن پیشنهاد آرسنالی‌ها را به خبرنگاران گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست خبری معارفه دوشان ولاهوویچ بازیکن جدید تیم فوتبال یوونتوس امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شد و گران‌ترین بازیکن پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال 2022 که از فیورنتینا به بانوی پیر پیوست به سؤالات مختلف خبرنگاران از جمله دلیل انتخاب پیراهن شماره 7 یوونتوس - پیراهنی که تا پیش از این به کریستیانو رونالدو تعلق داشت - را توضیح داد.

ولاهوویچ که با قراردادی 80 میلیون یورویی به یووه پیوسته است، در ابتدای نشست خبری‌اش گفت: اول از همه می‌خواهم از فیورنتینا، تیم اولم و هم‌تیمی‌هایم در تیم جوانان تشکر کنم. تشکر از بارونه، پراده، دلاواله و کومیسو (مدیران سابق و فعلی و مالک باشگاه فیورنتینا) و همه مربیان چند ساله گذشته‌ام به خصوص وینچنتزو ایتالیانو (سرمربی فعلی فورنتینا) که تا آخرین لحظه حامی بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من به یاد پراندلی (سرمربی سابق فیورنتینا) هم هستم. او خیلی چیزها را برای من فراهم کرد و من تا ابد قدردانش خواهم بود. فیورنتینا در بدو ورودم استقبال گرمی از من انجام داد و به همین دلیل هم همیشه سعی کردم که با تمام توانم برای این باشگاه تلاش کنم و حرفه‌ای بمانم. اکنون هم از اینکه با یوونتوس قرارداد بستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. یوونتوس باشگاهی پرافتخار و باشکوه است. اینجا هم آمده‌ام که با تمام توانم تلاش کنم و نتایجی فوق‌العاده بگیریم. می‌خواهم از رئیس باشگاه یوونتوس و تمام دست‌اندرکاران این باشگاه که مرا به اینجا آوردند تشکر کنم.

ولاهوویچ 22 ساله که صدرنشین حال حاضر جدول رده‌بندی برترین گلزنان سری A است، در حالی به یوونتوس پیوست که مشتریانی مانند آرسنال، نیوکاسل و تاتنهام داشت.

وی افزود: شایعات زیادی درباره پیوستن من به باشگاه‌ها خارجی وجود داشت اما برای من انتخاب کردن کار بسیار آسانی بود چون فکر می‌کنم که فلسفه بازی باشگاه و رویکرد من نسبت به فوتبال مشابه است و آن جنگیدن و تحمل سختی و فشار به وقت ضرورت است. به همین دلیل انتخاب یوونتوس برای من اصلاً سخت نبود.

ولاهوویچ که در فیورنتینا شماره 9 را می‌پوشید، در یوونتوس پیراهن شماره 7 را به تن خواهد کرد، پیراهنی که در ابتدای فصل در اختیار کریستیانو رونالدو بود و بعد از رفتن ستاره پرتغالی به منچستریونایتد بایگانی شده بود.

او درباره دلیل انتخاب این شماره گفت: برای من پیراهن شماره 7 هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارد. اینجا همه شماره‌ها مهم هستند. این هم که من شماره 7 را انتخاب کردم به خاطر آن بود که نزدیک‌ترین شماره موجود به شماره 9 بود. من اینجا آمده‌ام که به هم‌تیمی‌هایم برای تحقق اهداف تیم کمک کنم. شماره پیراهن اهمیتی ندارد، بلکه انگیزه و اراده مهمترین فاکتورها هستند. سایر چیزها اهمیتی ندارند. بیشتر از هر چیزی بردن بازی‌ها اهمیت دارد.

گفته می‌شد که ولاهوویچ قصد دارد در تورین در همان خانه‌ای اقامت کند که رونالدو زندگی می‌کرد. او اما با رد این موضوع گفت:  نه اینطور نیست. باید زندگی ساده‌ام را حفظ کنم. جایی که برای من اهمیت دارد زمین بازی است. چیزی که می‌خواهم این است که هر چه زودتر در یوونتوس جا بیفتم و هرچه سریع‌تر با هم‌تیمی‌هایم آشنا و هماهنگ شوم اگرچه من قبل از این تا حدودی در زمین بازی با آنها آشنا شده‌ام. داشتن رابطه خوب و دوستانه با آنها برای دستیابی به اهداف بسیار مهم است. آلگری (سرمربی تیم) به گرمی از من استقبال کرد و من هم بی‌صبرانه منتظر شروع کارم با تیم هستم.

ولاهوویچ بعد از فدریکو کیه‌زا دومین بازیکن فیورنتینایی است طی یکی دو سال اخیر به یوونتوس ملحق می‌شود. او در پاسخ به این سؤال که آیا قبل از قبول پیشنهاد یوونتوس با هم‌تیمی سابقش کیه‌زا مشورت کرده است، عنوان کرد: بله با او صحبت کردم. همانطور که خودتان می‌دانید ما با هم دوست هستیم. ما قبلاً با هم بازی می‌کردیم. بابت مصدومیتش متأسفم و منتظرم که دوباره کنارش بازی کنم.

انتهای پیام/