شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#نیم فصل#جمعه

۳ سرمربی سابق استقلال مقابل آبی‌ها؛

۸ گانه مجیدی در نیم فصل دوم/ شروع و پایان با عنایتی و فکری

۸ گانه مجیدی در نیم فصل دوم/ شروع و پایان با عنایتی و فکری

تیم استقلال کارش را در نیم فصل دوم عملا از روز جمعه و دیدار مقابل هوادار آغاز می‌کند تا مجیدی یکبار دیگر تیمش را مقابل شاگردان رضا عنایتی محک زده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که کارشان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساندند، روز جمعه و با حضور مقابل هوادار در دیداری معوقه مربوط به هفته شانزدهم عملاً نیم فصل دوم خود را آغاز می‌کنند و این در شرایطی است که شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول رده بندی حضور دارند.

مجیدی که یک نیم فصل تیمش را بدون شکست رهبری کرد، نیم فصل دوم را با قرار گرفتن مقابل یک مربی استقلالی به نام رضا عنایتی آغاز می‌کند و امیدوار است با پیروزی در این بازی معوقه بتواند فاصله‌اش با نزدیک ترین تعقیب کننده در جدول را به ۳ امتیاز برساند.

آبی پوشان در حالی ۱۵ بازی در نیم فصل دوم دارند که در صورت عدم تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری، مجیدی باید با ۸ مربی استقلالی مصاف داشته باشد که این ۸ گانه با عنایتی آغاز و با فکری به پایان می‌رسد.

در حال حاضر به جز عنایتی که هدایت تیم هوادار را بر عهده دارد، رسول خطیبی با آلومینیوم اراک، امیر قلعه نویی با گل گهر، علیرضا منصوریان با صنعت نفت، ساکت الهامی (و شاهرخ بیانی) با نساجی، جواد نکونام با فولاد، محمود فکری با نفت مسجد سلیمان و داود سید عباسی با پدیده در لیگ برتر حضور دارند.

از این نفرات امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و محمود فکری سابقه سرمربیگری استقلال و ساکت الهامی (به همراه شاهرخ بیانی) نیز سابقه حضور در کادر فنی استقلال به عنوان دستیار را دارند. عنایتی، خطیبی، نکونام و سید عباسی تنها به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشته و تاکنون نیمکت نشینی در کسوت مربی در این تیم را تجربه نکرده‌اند.

آبی پوشان در هفته پایانی لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان هستند که در حال حاضر محمود فکری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و در صورت عدم تغییر در این تیم، تقابل سرمربیان فعلی و سابق استقلال حسن ختامی برای فصل بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.