جهانگیر سلیمانی، رئیس سبک کیک لایت کیک بوکسینگ درباره آغاز فعالیت خود درعرصه ورزش  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: بنده یکم مهرماه ۱۳۳۹ از منطقه‌ای در محدوده نزدیک یاخچی آباد تهران که یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین مناطق تهران به شمار می رود به دنیا آمدم. منطقه ای که بسیاری از بزرگان و قهرمانان کشور از همین مناطق تهران قدیم رشد کردند و در سطح جهان نام آور شدند. در اینجا می‌توانم سه سال را بعنوان سالهای تاثیر گذار زندگی ام ذکر کنم. سال ۱۳۵۱ شروع تمرینات بوکس در باشگاه تاج قدیم و استقلال الان نزد استاد قنبری و استاد قاسمی، سال ۱۳۵۸ آشنایی بنده با کان ذن ریو نزد استاد دکتر شیرزاد، سال ۱۳۶۸ شروع تمرینات فول کنتاکت و کیک بوکسینگ نزد استاد شیزری و در حال حاضر نیز با دان ۸ شیتوریو و دان ۹ کیک بوکسینگ  بعنوان سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ و ریاست سبک کیک لایت کیک بوکسینگ در خدمت دوستداران ورزش پر از هیجان کیک بوکسینگ هستم.

این پیشکسوت با سابقه رشته های رزمی با اشاره به اهمیت استفاده از تکنولوژی روز برای توسعه ورزش  در دنیای امروز به ویژه فضای مجازی اینگونه توضیح داد: امروز رسانه های مختلف مانند سایت (خبری- وبینار)، اینستاگرام ، تلگرام، واتس آپ، آپارات و یوتوب و تویتر در دنیای تبلیغات در سطح جهان نقش مهمی را ایفا می کنند، اما متاسفانه شاهدیم بسیاری از پیشکسوتان فعالیت خود را همگام و همزمان با رشد و پیشرفت تکنولوژی همسو و همسان نساخته و از بسیاری از مزایای آن دسته از امکانات فضای مجازی که در کشور ما مشروع است، محرومند. متاسفانه دنیای مجازی فقط شده است اینستاگرام یا تلگرام و واتس آپ که بدون هیچ نظارت و بازرسی به رشد قهرمانان پوشالی و کاذب کمک می‌کند. درحال حاضر در بخش بیوگرافی پیج های اینستاگرامی روزانه شاهد دهها پیج با عنوان قهرمانی جهان در رشته کیک بوکسینگ و غیره هستیم.  در صورتیکه با مدیریت صحیح می توان از این دستاوردهای الکترونیکی در بخش رسانه ، تلاشی در جهت ارتباط بهینه از هر جهت، با دوستان و همکاران و یا اطلاع رسانی خبری  انجام داد و بهره برد.

وی خاطر نشان کرد: بنده با ۶۱ سال سن جا دارد عنوان کنم به عنوان اولین پیشکسوت کیک بوکسینگ کشور تلاش کردم که بتوانم با پیوند واستفاده صحیح از دنیای مجازی تاثیر مناسبتری در جهت ارتقاء مجموعه و اعضای خودم در سطح کشور داشته باشم و به اصطلاح دوستان حلقه اتصال بین دنیای سنت و مدرنیسم ورزشی باشم. امیدوارم سایر مربیان و پیشکسوتان نیز با این تکنولوژی و فن آوری ارتباط دوستانه ای برقرار کنند  تا بتوانیم هر چه سریعتر هم در جهت اهداف عالی ورزش کشور خود گام بر داریم و هم بتوانیم فاصله ایجاد شده بین به روز رسانی اطلاعات خود نسبت به برخی کشور های توسعه یافته را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام//