شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما

شکایت ابتکار، مولاوردی و شجاعی از رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه افق

دیده‌بان ایران/ معصومه ابتکار، شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی از رئیس صدا و سیما، مدیر شبکه افق و فاطمه شجاعی شکایت کردند.

شکایت ابتکار، مولاوردی و شجاعی از رئیس صدا و سیما و مدیر شبکه افق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به دنبال حواشی ایجاد شده در برنامه «جهان آرا» که شب گذشته با حضور شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی در شبکه افق برگزار شد، سیدعلی مجتهدزاده در توییترش خبر داد که "امروز به وکالت از خانم‌ها ابتکار، مولاوردی و زهرا شجاعی شکایت از رئیس سازمان صدا و سیما، مدیر شبکه افق و فاطمه شجاعی به اتهام افترا و نشر اکاذیب در دستگاه قضا ثبت شد انتظار و امید رسیدگی قانونی، منصفانه و شفاف داریم."

پیش از این بهروز یاوری، تهیه کننده برنامه جهان آرا در توییترش نوشته بود که "قبل از شروع برنامه روال گفتگو را با خانم ها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم وگفتم در فراخور بحث امکان گفتگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادن."

مولاوردی در پاسخ به این توییت نوشت: "صادق باشید! تنها راه نجات این است برادر من"

گفتنی است؛ شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی پس از ترک برنامه اعلام کردند که قرار بر این نبود که فرد دیگری در این گفت وگو حضور داشته باشد و طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بر این بود که میهمانان برنامه به ادعاها و تهمت هایی که در برنامه های قبل جهان آرا به آنها زده شد پاسخ دهند.