پرپر شدن فرزندان این سرزمین و بارور کردن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی باعث ایجاد حس  ایثار و همدلی همه ی اقشار مردم شد.اما مرفهین بی درد و سود جویان هم در این مسیر بانفاق یا منفعت طلبی حضور داشتند .پیروزی ها و بالندگی ها و افتخارات بزرگی رقم خورد که متعلق به همه است و نباید فراموش کرد؛ شهادت رمز پیروزی و جانفشانی در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه های مختلف بعد از انقلاب دین بزرگی است که باید ادا شود و قطعا خیانت به خون شهدا و ایثارگران باید تاوان داشته باشد هرکه می خواهد باشد .

آنچه مردم را نا امید کرده تبعیض و بی عدالتی است و عقب ماندگی در خصوص عدالت فراگیر باید جبران شود؛ دور شدن از آرمانهای انقلاب و تفاوت در استفاده از بیت المال و انفال با رانت و اختلاف در نظام معیوب حقوق و دستمزد همچنین ویژه خواری و مزایا برای خواص عموم را به قول معروف با دریافت به ریال و هزینه به دلار به حق طلبکار کرده است : از کی ؟! 

از اختلاس گران 

از مال مردم خوران 

از کسانیکه قانون را دور می زنند 

از کسانیکه اهل زد و بند و تبانی هستند 

و مثلث شوم زر و زور و تزویر اعتماد و اعتقاد مردم را نیز نشانه رفته است .

دیدن شگردهای امنیتی و اطلاعاتی و اشراف بر عملکردها و فعالیت ها که به حق افتخارآمیز است گاهی دوگانگی ایجاد کرده و متاسفانه شک برانگیز است چرا که در مواردی جریان حامی فساد در خانه امن جای دارند و رانتخواران فعالند و عدم شفافیت در قانون و نبود قدرت قاطع و سریع در بازدارندگی و تنبیه متخلفین ویا تفاوت در برخورد با افراد در هر لباس و مقام ؛  گام دوم را با مشکل مواجه ساخته است. 

باید به مظلوم کمک کرد وجای ظالم و مظلوم عوض نشود . حرف ها و سخنانی که گفته می شود نباید در قالب شعار و گفتار درمانی بماند و در جهت تحقق آن چه برای آن انقلاب کردیم با غیرت و همت مضاعف عامل باشیم .

سلام بر فرداها و فهمیدن ها 

همدلی ها و باهم بودن ها 

بر ناب ترین دیدنی ها

انسانیت رئیس ها