به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در روز دوم نمایش آثار سینمایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره (سه‌شنبه 12 بهمن) علاوه بر اکران 2 فیلم سینمایی «علف‌زار» ساخته «کاظم دانشی» و «شادرَوان» حسین نمازی، نشست خبری این دو فیلم برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری این رویدادها در روز دوم به شرح زیر است:  

در بخش سودای سیمرغ، ابتدا فیلم «علف‌زار» به کارگردانی «کاظم دانشی» و تهیه‌کنندگی «بهرام رادان» در سانس اول ساعت 13:00 در سالن اصلی به مدت 94 دقیقه اکران می‌شود و همچنین نشست خبری  این فیلم با حضور عوامل فیلم ساعت 15:00 در سالن سعدی برگزار می‌گردد.

فیلم سینمایی «شادرَوان» به کارگردانی «حسین نمازی»و تهیه کنندگی «عباس نادران» در سالن اصلی در ساعت 16:00 به مدت 98 دقیقه به نمایش گذاشته خواهد شد و نشست خبری آن ساعت  18:30 در سالن سعدی با حضور عوامل فیلم برپا خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «علف‌زار» ویژه سایر میهمانان، قرار است در دومین سانس نمایش روز دوم ساعت 19:15 در سالن اصلی به مدت 94 دقیقه  به نمایش درآید.

همچنین در بخش اکران آثار مستند بلند و داستانی اثر (یکی از رویاهای من) به کارگردانی «محسن هادی» به مدت  87 دقیقه به نمایش در خواهد آمد.

ساعت 21:30 نیز در سالن اصلی و در بخش سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «شادرَوان» به‌کارگردانی «حسین نمازی» به مدت 98 دقیقه در سانس آخر اکران خواهد شد.  

خاطرنشان می‌شود سانس‌های اول و دوم نمایش آثار بخش سودای سیمرغ مختص منتقدان و اهالی رسانه و سانس‌های سوم و چهارم مختص سایر مهمانان خواهد بود.

جشنواره چهلم در خانه جشنواره از دوشنبه 11 بهمن و در سینماهای مردمی از سه‌شنبه 12 بهمن آغاز شده است.

انتهای پیام //