شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانشگاه آزاد#استاد دانشگاه#اهواز

فرار مرگبار دکتر مریم جوادپور، استاد دانشگاه آزاد اهواز از سگ های ولگرد

دکتر مریم جوادپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اهواز پس از مواجهه با تعدادی از سگ های ولگرد، در حالی که تلاش می کرد از آنها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرده و جان خود را از دست داد.

عصر امروز یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب توییتی خبر فوت یکی از اساتید دانشگاه آزاد(مریم جوادپور عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد) را داد که در حال فرار از سگ‌های ولگرد با خودروییی تصادف کرده و فوت می‌شود.

علی انصاری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با تایید این خبر در گفت‌وگو با فارس در اهواز به نقل از خانواده متوفی، اظهار کرد: روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر وی از دانشگاه خارج شده و به صورت پیاده به سمت منزل حرکت می‌کند که در حین پیاده‌روی (نزدیک فلکه فرهنگ شهر) سگ‌های ولگرد وی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: او برای اینکه از دست سگ‌ها فرار کند به سمت جاده حرکت می‌کند که به محض ورود به جاده با  خودرویی برخورد و خونریزی مغزی می‌کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راننده خودرو که خانم بود سیم کارت متوفی را درآورده و وارد گوشی خود می‌کند و خانواده متوفی را در جریان تصادف می‌گذارد.

انصاری بیان کرد: امروز پس از انجام دو عمل جراحی روی مغز وی متاسفانه نتواستند وی را نجات دهند و در بیمارستان فوت می‌شود.

چندین سال است که عدم ساماندهی و رها کردن سگ‌های ولگرد در معابر شهری با ترس و استرس زیاد برای شهروندان به ویژه بانوان همراه بوده و گاهاً سبب حمله و آسیب رساندن به آن‌ها نیز شده است.

حالا این معضل قدیمی شهری ضمن اینکه آسایش مردم را در سطح شهر به خطر انداخته است، حضور سگ‌ها در کنار جاده‌ها حوادث زیادی را برای شهروندان رقم زده است.

در ماه‌های گذشته 1800  نفر بر اثر حمله سگهای ولگرد در اهواز مجروح و راهی بیمارستان شده اند.