شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#بسکتبال#رئیسی

ابهامات استعفای شجاعی از نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال

ابهامات استعفای شجاعی از نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال

فریده شجاعی از سمت نایب رئیسی بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد تا در آستانه انتخابات فدراسیون سوال‌های زیادی را بوجود آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درحالیکه فدراسیون بسکتبال در آستانه تغییر مدیریتی و انتخابات ریاست فدراسیون است فریده شجاعی از سمت خود در پست نایب رئیسی بانوان فدراسیون استعفا داد.

روابط عمومی فدراسیون نیز روز گذشته خبری روی خروجی قرار داد با این مضمون "به استحضار می‌رساند که سرکار خانم فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داده‌اند که این موضوع توسط سرپرست محترم فدراسیون بسکتبال پس از بررسی، مورد تایید قرار گرفت."

این درحالی است که نایب رئیس بانوان فدراسیون در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: تلاش خود را برای ارتقاء و پیشرفت بسکتبال بانوان کردم اما نتوانستم آنگونه که می‌خواهم و باید به بسکتبال بانوان کمک کنم.

وی افزود: امیدوارم شخصی که در این پست انتخاب می‌شود قدرت داشته و بتواند به بسکتبال کمک کند و حضور پر قدرتی در مجامع بین المللی داشته باشد.

موضوع این است که حتی اگر نداشتن قدرت لازم برای انجام مسئولیتش باعث کناره گیری او از پست نایب رئیسی شده چرا در مدت کوتاهی که فدراسیون توسط سرپرست اداره می‌شود و لیگ برتر به مرحله حساس نیمه نهایی رسیده است، تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است؟ آیا شجاعی نمی‌توانست بعد از پایان لیگ برتر استعفا دهد؟ یا تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون به کارخود ادامه می‌داد؟

به هر روی آنچه که در صحبت‌های فریده شجاعی است با آنچه روابط عمومی فدراسیون روی خروجی سایت خود گذاشته است، تناقض دارد و دلیل واضحی برای استعفای شجاعی عنوان نشده است.

 

انتهای پیام/