شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امید ابراهیمی

یاران امید ابراهیمی ۶تایی شدند

یاران امید ابراهیمی ۶تایی شدند

الوکره بدون حضور هافبک ایرانی خود با ۶ گل مقابل السد مغلوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی که امید ابراهیمی را بخاطر محرومیت در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن به مصاف تیم صدرنشین السد رفت.

یاران ابراهیمی که طی سه دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی شده و در جمع سه تیم بالانشین جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفته بودند، در مسابقه امروز نمایش کاملا متفاوتی از سه هفته گذشته داشتند و شکست سنگینی را مقابل السد متحمل شدند تا نتوانند به دو امتیازی الدحیل رده دومی برسند.

تیم فوتبال الوکره با وجود اینکه در سه دیدار قبلی با زدن مجموعا ۱۱ گل به پیروزی رسیده بود، امروز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل السد شکست خورد که گل‌های صدرنشین لیگ ستارگان را اکرم عفیف(۲ بار)، رودریگو تاباتا، حسن الهیدوس، آندره آیو و عبدالکریم حسن به ثمر رساندند.

یاران ابراهیمی با شکست سنگین امروز مقابل السد ۲۸ امتیازی ماندند و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ایستادند و نتوانستند فاصله خود با السد و الدحیل را کمتر کنند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر ۱۳ بازی انجام داده، در دیدار امروز بخاطر محرومیت نتوانست تیمش را مقابل السد همراهی کند.