شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#مجلس#مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت عملی شدن جهاد تبیین در کشور/ آمریکا چک بی محل کشیده است

 ضرورت عملی شدن جهاد تبیین در کشور/ آمریکا چک بی محل کشیده است

تبریز- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بر ضرورت عملی شدن جهاد تبیین در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر دوشنبه در همایش نیمکت‌های سوخته شهرستان میانه گفت: جهاد تبیین برای نسل جوان، اولویت امروز جامعه است چراکه دشمنان و پیاده‌نظام رسانه‌ای و فرهنگی آنها درصدد تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان می‌خواهند این‌طور القا کنند که جنگ هشت ساله ایران و عراق، صرفاً بر سر اختلاف مرزی بود، ادامه داد: دفاع مقدس، جنگ بر سر شرف و آزادگی و مقابله با ظلم بود.

وی افزود: تحریف حقایق تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله علیه کشورمان از برنامه‌های دشمنان است و تنزل دفاع مقدس از جایگاه دفاع از شرف؛ هویت؛ آزادگی و خاک کشور به اختلاف مرز و مالکیت اروند از جمله این تحریف‌ها است.

نیکزاد با بیان اینکه رکن تداوم انقلاب وجود رهبری واجد شرایط، مردم و تفکر و تربیت توحیدی است، گفت: بیش از ۲۴۰ هزار شهید، ۵۷۰ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده تقدیم این انقلاب شده که سندی مدون و معتبر در راه حفظ ارزش‌ها و باورهای نظام و انقلاب و دفاع از خاک کشورمان است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که باید برطرف شود، گفت: رفع مشکلات معیشتی و مشکل بیکاری جوانان امروز به یک اولویت اصلی تبدیل شده است.

نیکزاد سپس با اشاره به مذاکرات وین نیز گفت: آمریکا در ماجرای برجام برای ما چک بی‌محل کشیده و امروز مجموعه دولت و مجلس در تلاش هستند تا با فراهم کردن بسترهای رشد و توسعه، اقتصاد کشور را از گره دشمنان خارج کنند.