شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزیر ورزش#باشگاه پرسپولیس

نتیجه حمایت ما از پرسپولیس ظرف دو روز آینده مشخص می شود | پاسخ وزیر ورزش به تفاوت حضور تماشاگران در کنسرت و ورزشگاه

سجادی در پاسخ به زمان ترمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اقداماتی حمایتی کردیم که در یکی دو روز آینده اثراتش مشخص می شود.

سجادی

به گزارش همشهری آنلاین حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار مقابل امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این صعود واقعا ارزشمند است. مجددا تبریک می گویم و مبارک مردم ایران باشد و مبارک فدراسیون فوتبال ایران. برای یکایک ورزشکاران و اعضای تیم ملی و کادرفنی آرزوی موفقیت و سلامت دارم. آن عزیزانی که کوویدشان مثبت شده بود دوران درمان را سپری کنند و در کنار تیم ملی باشند.

او درخصوص دیدار مقابل تیم ملی امارات گفت: به امید خدا فردا هم امیدوارم بازی خوبی باشد و به دلیل بحث امیکرون از نعمت حضور تماشاگران محروم هستیم و تلاش هم کردیم و خواهش کردیم که تجدید نظر شود که البته موافقت نشد و این به دلیل استانداردهایی هست که موجود است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چرا با این وجود کنسرت ها برگزار می‌شود، گفت: چیزی که من پیگیری کردم پاسخ این بوده و قوانین موجود جزو مصوبات است.

وزیر ورزش و جوانان درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجلس شورای اسلامی هم عنوان کرد: پیگیر هستیم و مجلس شورای اسلامی همراهی و مودت و دغدغه مندی داشتند به خصوص کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که امیدواریم با همفکری بهترین تصمیم را بگیرند.

سجادی در پاسخ به زمان ترمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اقداماتی حمایتی کردیم که در یکی دو روز آینده اثراتش مشخص می شود. از درون باشگاه خبر ندارم و از اقداماتی که بود خبر ندارم. یکی دو نفر را در هیات مدیره معرفی کرده بودیم و هیات مدیره حتما تقویت می‌شود.

او درمورد اینکه چه برنامه‌هایی برای تیم ملی در جام جهانی وجود دارد، گفت: برنامه ما قطعا حمایت از تیم ملی است و برنامه ها هم فنی و هم مدیریتی است. حتما سرمربی محترم و همکارانشان برنامه مدون دارند. این تیم وقتی با این کیفیت پیش رفته برنامه داشته و درست است که صعود کردیم ولی راه دشوارتر است و رقبای ما تیم‌های دست و پا بسته نیستند و باید بهتر از ادوار گذشته حاضر شویم. انتظار مردم ما با صعود سرعتی که جزو اتفاقات بی نظیر فوتبال کشورمان است، از اینجا به بعد حمایت ما مضاعف و دوچندان خواهد بود که بیشتر در خدمت این عزیزان و جوانان غیور کشورمان باشیم. شبی که ما صعود کردیم یک کشور خوشحال شد و دوباره تبریک عرض می کنم. این موج علاقه مندی را وقتی از سوی رسانه ها می‌بینم، امیدوارم می‌شوم و روحیه می‌گیرم و با این وجود در خودمان روحیه پاسخگویی را تقویت می کنیم.