شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شهردار

آغاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۲ محله محروم منطقه ۱۹

آغاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به 2 محله محروم منطقه 19

شهردار منطقه ۱۹ از ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف درمانی بهداشتی و تحصیلی به ساکنان دو محله خلازیر و دولتخواه با همکاری قرارگاه شهید اسداللهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مهدی هدایت در سومین مرحله از «عملیات بزرگ خدمت جهادی» که در محله دولتخواه از منطقه 19 برگزار شد، با اشاره به اجرای سومین مرحله از خدمت جهادی در دو محله خلازیر و دولتخواه اظهار کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با بحث محرومیت‌زدایی به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف؛ سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در شهر تهران نیز اقداماتی را در برخی از محلات مناطق محروم آغاز کرده است.

شهردار منطقه 19 تصریح کرد: بر همین اساس طرح اشاره شده در دو محله (خلازیر و دولتخواه) از منطقه 19، آغاز شده است و در واقع شهرداری تهران در کنار سایر وظایف محوله همکاری نزدیکی را با گروه‌های جهادی و همچنین قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ آغاز کرده است.

هدایت ادامه داد: بر همین اساس این طرح از امروز با همکاری مشترک قرارگاه شهید اسداللهی و شهرداری منطقه 19 در محله خلازیر و دولتخواه آغاز شده است و تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با محورهای عملیاتی خدمت جهادی خاطرنشان کرد: عمرانی و زیباسازی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی، امنیتی، علمی و تحصیلی، اشتغالزایی و اجتماعی از جمله سرفصل‌ها و محورهای طرح اشاره شده خواهد بود.

شهردار منطقه 19 در ارتباط با ارائه خدمات به ساکنان دو محله دولتخواه و خلازیر طی 10 روز آینده خاطرنشان کرد: در این ارتباط گروه‌های جهادی در محلات مستقر خواهند شد و خدماتی را در راستای محرومیت‌زدایی، جهیزیه، بازسازی، رنگ‌آمیزی محلات و ... ارائه خواهد شد. همچنین توسط قرارگاه شهید اسداللهی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هدایت گفت: خدمات ارائه شده به ساکنان محلات ذکر شده کاملا رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/