به گزارش برنا، علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی در حاشیه بازدید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی ملی‌پوشان قایقرانی، با اشاره به استفاده از قایق‌های خریداری شده در رویینگ توضیح داد: در جریان مسابقات لیگ از قایق دو نفره‌ای که تازه خریداری شده استفاده شد و آنها افتتاح شدند. در جلسه با مربیان نیز این کار پیگیری می‌شود و قایق‌ها به راحتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. ورود قایق‌ها را باید در کتاب گینس ثبت کرد، چرا که یک ماهه از چین به ایران رسیدند و سه سال در گمرک ماندند. از کسانی که کمک کردند و نکردند، تشکر می‌کنم.

سهرابیان ادامه داد: همه ارگان‌ها الان باید به ما کمک کنند که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم، نه اینکه وقتی مدال گرفتیم، سریع به فرودگاه بیایند و بخواهند عکس‌های یادگاری خود را بگیرند که شاید در زمان انتخابات به دردشان بخورد. ورزشکاران ما به ویژه دختران هر وقت دستان‌شان را نشان بدهند، نشانه‌ای از لطافت نیست. مهسا جاور که یک فرزند دارد، فکر نمی‌کنم بتواند دست نوازش بر سر دخترش بکشد.

وی در پایان تاکید کرد: در المپیک توکیو که نتایج ما خوب بود، خیلی‌ها ورود کردند تا این موفقیت را کمرنگ کنند. اگر همه ما یکدست باشیم نتایج مطلوب خواهد بود. بچه‌های ما نیاز به تجهیزات دارند و کمیته ملی المپیک نیز بارها کمک کرده است. وزارت ورزش هم سهم زیادی از بودجه ندارد و ارگان‌ها باید کمک کنند در غیر این صورت در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امیدی به کسب مدال نداریم.

انتهای پیام//